Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

BMW Group şi Daimler Mobility intenţionează să vândă PARK NOW Group către EasyPark Group

După cum s-a anunţat la semnarea de pe 9 marti 2021, BMW Group şi Daimler Mobility AG au convenit să vândă joint-venture-ul PARK NOW Group către EasyPark Group, sub rezerva aprobării de către autorităţile competente.

PARK NOW este operaţiunea de parcare a joint-venture-urilor YOUR NOW ale producătorilor de automobile, împreună cu servicii de car-sharing (SHARE NOW), ride-hailing şi planificare a călătoriei (FREE NOW/REACH NOW), precum şi încărcare (CHARGE NOW) în Europa şi America de Nord şi de Sud.

PARK NOW

EasyPark, un jucător internaţional puternic şi cu mare experienţă care anul acesta îşi sărbătoreşte a 20-a aniversare, intenţionează să achiziţioneze PARK NOW pentru a-şi extinde activităţile de afaceri în conformitate cu planul lor global de creştere.

Sub umbrela PARK NOW Group, ambii proprietari ai joint-venture-urilor YOUR NOW au dezvoltat în ultimii ani un furnizor global de servicii de parcare digitală. PARK NOW operează sub mărcile RingGo, PARK NOW, Park-line şi Parkmobile în 11 ţări. PARK NOW Group oferă un portofoliu larg de servicii digitale legate de parcare – atât în parcări, cât şi pe stradă, în peste 1.100 de oraşe. Clienţii pot rezerva şi plăti online locuri de parcare în avans prin intermediul aplicaţiei.

EasyPark este o companie europeană de mobilitate în creştere rapidă, care ajută conducătorii să găsească, să gestioneze şi să plătească de la distanţă atât parcarea, cât şi încărcarea automobilelor electrice. Cu tehnologia sa de ultimă oră, EasyPark îşi sprijină utilizatorii, companiile pentru care lucrează, oraşele şi operatorii de parcare, cu administrarea, planificarea şi gestionarea parcărilor care funcţionează perfect în peste 2.200 de oraşe din 20 de ţări din Europa şi Australia. Compania a fost recunoscută de Deloitte ca una dintre “Cele mai bine administrate companii” în 2019 şi 2020.

Achiziţia intenţionată a PARK NOW Group permite EasyPark să crească în continuare şi să impună tendinţe globale în serviciile de mobilitate digitală legate de parcare. Cele două companii sunt perfect poziţionate pentru acoperirea pieţei în SUA şi Europa.

Ambii furnizori de servicii sunt profund dedicaţi mulţumirii clienţilor şi împărtăşesc o cultură corporate bazată pe entuziasmul tehnologic şi pe o căutare neobosită de îmbunătăţire. Acestea sunt conduse de pasiunea pentru mobilitate inteligentă şi oraşe mai curate şi mai viabile. Cu acoperirea şi amploarea sa globale, precum şi un portofoliu integrat, EasyPark intenţionează să finanţeze creşterea şi extinderea suplimentară, iar în viitor va oferi clienţilor servicii şi mai bune şi integrate.

“Salutăm achiziţionarea de către EasyPark a afacerii noastre comune cu servicii de parcare. Acesta este un pas substanţial în evoluţia continuă a acestor servicii digitale şi va crea un impuls durabil în beneficiul clienţilor şi al inovaţiei ulterioare”, spune Rainer Feurer, vicepreşedinte de investiţii corporate la BMW Group.

“Cu PARK NOW, am construit un jucător semnificativ pe piaţa serviciilor digitale. PARK NOW şi EasyPark se potrivesc perfect şi vor oferi oferte atractive pentru clienţii din întreaga lume”, spune Stephan Unger, membru în Consiliul de Administraţie al Daimler Mobility, responsabil pentru finanţe, controlling, gestiunea riscurilor şi soluţii de mobilitate digitală.

“Suntem încântaţi să primim PARK NOW, clienţii săi şi întreaga echipă la EasyPark Group. Acest lucru ne permite să adăugăm valoare şi să simplificăm mobilitatea în viaţa de zi cu zi pentru mai multe oraşe, operatori de parcare şi utilizatorii noştri comuni. Achiziţia este importantă din punct de vedere strategic pentru a accelera capacităţile noastre inovatoare de creştere pe termen lung”, declară Johan Birgersson, director executiv al EasyPark Group.

Părţile au convenit să nu dezvăluie termenii tranzacţiei. Acordul este supus aprobărilor prealabile de către autorităţile antitrust relevante.

Acest document conţine declaraţii orientate spre viitor care reflectă opiniile noastre actuale cu privire la evenimentele viitoare. Cuvintele “anticipează”, “asumă”, “cred”, “estimează”, “aşteaptă”, “intenţionează”, “ar putea”, “poate”, “planifică”, “plănuieşte”, “ar trebui” şi expresiile similare sunt utilizate pentru a identifica declaraţiile orientate spre viitor. Aceste declaraţii sunt supuse la numeroase riscuri şi incertitudini, inclusiv o dezvoltare nefavorabilă a condiţiilor economice globale, în special un declin al cererii în cele mai importante pieţe ale noastre; o deteriorare a posibilităţilor noastre de refinanţare pe pieţele de credit şi financiare; evenimentele de forţă majoră, inclusiv dezastrele naturale, pandemii, actele de terorism, tulburările politice, conflictele armate, accidentele industriale şi efectele acestora asupra activităţilor noastre de vânzări, achiziţii, producţie sau servicii financiare; modificări ale ratelor de schimb valutar şi ale reglementărilor tarifare; o schimbare în preferinţele de consum spre automobile mai mici, cu marjă redusă; o posibilă lipsă de acceptare a produselor sau serviciilor noastre, ceea ce limitează capacităţile noastre de a atinge preţurile dorite şi de a utiliza în mod adecvat capacităţile de producţie; creşteri de preţ pentru combustibil sau materii prime; întrerupere a producţiei din cauza lipsei de materiale, greve ale angajaţilor sau insolvenţe ale furnizorilor; o scădere a preţului de revânzare a automobilelor rulate; implementare eficientă a măsurilor de reducere a costurilor şi de optimizare a eficienţei; perspective de afaceri pentru companiile în care deţinem o cotă de participaţie semnificativă; implementarea cu succes a cooperărilor strategice şi a joint-venture-urilor; schimbări legislative, ale regulilor şi politicilor guvernamentale, în special cele cu privire la emisiile automobilelor, economia de combustibil şi siguranţă; rezoluţia investigaţiilor guvernamentale în desfăşurare şi a investigaţiilor cerute de guverne şi încheierea procedurilor legale în desfăşurare sau viitoare ameninţări; şi alte riscuri şi incertitudini, unele dintre acestea fiind descrise sub titlul “Raport de Riscuri şi Oportunităţi” în cel mai recent Raport Anual sau Raportul Intermediar actual. Dacă unele dintre aceste riscuri şi incertitudini se materializează sau dacă ipotezele care stau la baza oricăreia dintre declaraţiile noastre orientate spre viitor se dovedesc a fi incorecte, rezultatele reale pot fi semnificativ diferite de cele pe care le-am exprimat sau care implică astfel de declaraţii. Nu intenţionăm şi nu ne asumăm nici o obligaţie de a actualiza aceste declaraţii orientate spre viitor din moment ce ele sunt bazate exclusiv pe situaţia de la data publicării.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *