Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group lansează RE:BMW Circular Lab

RE BMW Circular Lab

Lansarea unei noi platforme de comunicare și experiență dedicată circularității și gândirii durabile. RE:BMW Circular Lab este o invitație de a experimenta transformarea BMW Group într-o economie circulară într-o varietate de moduri- Storytelling și interacțiune pe numeroase canale media.

București/München. BMW Group lansează noua sa platformă de comunicare și experiență “RE:BMW Circular Lab”.

RE:BMW Circular Lab este o invitație de a însoți BMW Group în călătoria sa de transformare într-o economie circulară. RE:BMW Circular Lab se concentrează pe gândirea circulară și pe conștientizarea unor noi cursuri de acțiune durabile. Oliver Zipse, președintele Consiliului de Administrație al BMW AG, subliniază importanța unei economii circulare durabile: “Viitorul planetei noastre depinde de circularitate”. BMW Group își propune să utilizeze RE:BMW Circular Lab pentru a crește gradul de conștientizare a circularității: regândirea întregului proces de la producţie la reciclare, reducerea a ceea ce poate fi redus și reutilizarea a ceea ce poate fi refolosit la maximum.

RE BMW Circular Lab

Platformă de comunicare și experiență pentru dialog sporit, cooperare și noi perspective

Noua platformă de comunicare și experiență RE:BMW Circular Lab este o experiență hibrid pentru fiecare utilizator. Obiectivul său este de a comunica dezvoltarea BMW Group ca organizație durabilă într-un mod transparent, interactiv și accesibil tuturor. Numeroase caracteristici și storytelling interesant și informativ oferă o perspectivă autentică asupra progresului BMW Group către dezvoltarea holistică a produselor, utilizarea responsabilă a resurselor și transformarea acestuia într-o economie circulară.

Pe această cale, BMW Group este ghidat de patru principii de bază: RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE și RE:CYCLE. BMW Group folosește RE:BMW Circular Lab pentru a spune povestea transformării sale pe baza acestor principii; cu toate acestea, platforma este, de asemenea, o invitație de a colabora și de a participa la discuții. Pentru a sublinia bucuria de a descoperi noi perspective împreună, RE:BMW Circular Lab invită pe toată lumea să parcurgă această cale și să modeleze viitorul în mod colectiv. Se pune un accent deosebit pe interactivitate și dialog: utilizatorii pot participa la ateliere de lucru analogice și digitale și pot folosi social media pentru a experimenta transformarea BMW Group într-o economie circulară într-o varietate de moduri. În același timp, cunoștințele despre subiecte precum economia circulară și designul circular își propun să ofere idei interesante pentru acțiunea personală.

Patru principii directoare: RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE și RE:CYCLE

O privire de ansamblu asupra celor patru principii ale economiei circulare:

RE:THINK – Ținem cont de circularitate în timpul tuturor deliberărilor noastre. Principiile-cheie sunt RE:DUCING, RE:USING și RE:CICLISM pe tot parcursul procesului și chiar mult mai departe: materiale noi, tehnologii noi, procese noi și, mai presus de toate, idei noi. Trebuie să ne regândim toate activitățile din cadrul BMW Group și nu numai.

RE:DUCE – Folosim mai puțin pentru a obține mai mult, oriunde și oricum putem. Acest lucru deschide un domeniu creativ enorm pentru idei și posibilități. Imaginați-vă un nou segment premium pentru viitor, cu materiale noi, componente diferite și combinații flexibile. Arta este de a lăsa lucrurile în afara fără a compromite experiența de condus.

RE:USE – Extindem utilizarea produselor noastre cât mai mult posibil. Prelungim și extindem valoarea, posibilele aplicații și utilizarea produselor noastre prin modernizare, funcții digitale și multe alte opțiuni. Noile concepte de mobilitate vor oferi un interior care poate fi folosit într-o varietate de moduri: pentru întâlniri de lucru, pentru întâlniri cu prietenii și drept cameră de zi suplimentară. Și, bineînțeles, să conducem de la A la B. Ceea ce este important este utilizarea zilnică și modul în care ne putem inspira clienții în fiecare zi.

RE:CICLE – Păstrăm resursele în circulație cât mai mult posibil. Folosim cât mai multe monomateriale neamestecate. Folosim materiale care sunt deja în circulație, precum plastic reciclat, aluminiu reciclat și oțel reciclat. Conexiunile detașabile sunt esențiale pentru demontarea ușoară. Abilitatea de a separa mai ușor materialele facilitează reciclarea acestora. Ceea ce este important este amprenta de mediu a produselor noastre și a operațiunilor noastre de business în ansamblu.

Distrează-te descoperind circularitatea cu CIRCULAR HEROES

BMW Group își restabilește în mod fundamental strategia de proiectare cu un design circular, care se concentrează pe circularitate pe tot parcursul procesului de proiectare și dincolo de acesta. “Designul circular este despre a crea mai mult cu mai puțin; mai puține resurse, mai multe emoții”, spune Adrian van Hooydonk, vicepreședinte executiv BMW Group Design, explicând fascinația designului circular.

Principiile designului circular sunt aduse la viață într-o manieră jucăușă de CIRCULAR HEROES, patru personaje durabile create de arhitectul și designerul milanez Patricia Urquiola, care explorează în permanență posibilitățile de design, formă, materiale și culoare. “De fiecare dată când lucrez cu BMW, învăț ceva nou despre mobilitate și posibilitățile pe care le oferă, dar acest proiect special este unic. Am avut ocazia să experimentez, să lucrez cu modele utopice și chiar să mă aventurez dincolo de granițele designului”, spune Patricia Urquiola, vorbind despre munca ei pentru CIRCULAR HEROES. Deoarece fiecare CIRCULAR HERO reprezintă diferitele tipuri de legături între piese și materiale, fiecare are propria abordare specifică.

BMW Group înțelege RE:BMW Circular Lab ca o invitație de a vă alătura acestuia pe drumul circularității și de a modela viitorul – cu obiectivul de a descoperi noi perspective împreună.

Descoperă RE:BMW Circular Lab acum: www.bmw.com/circular-lab.

RE:BMW Circular Lab

BMW Group este pionier în dezvoltarea unei economii circulare și a gestionării eficiente a resurselor. Prin RE:BMW CIRCULAR LAB, BMW Group împărtășește o perspectivă autentică asupra contribuției companiei la dezvoltarea holistică a produselor, utilizarea atentă a resurselor și transformarea către o economie circulară. De asemenea, platforma este o invitație pentru colaborare și schimb: RE:BMW CIRCULAR LAB invită pe toată lumea să se alăture călătoriei cu noi pentru a modela viitorul, deoarece este vorba de bucuria de a descoperi împreună noi perspective.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.