Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW Group începe anul cu un record de vânzări în ianuarie

·    Prima lună a adus o creştere a vânzărilor de 7,5%, la un total de 152.879 de unităţi, în lumea întreagă
·    BMW a livrat 133.883 de unităţi – o creştere de 7,5%
·    Vânzările noului BMW X1 au crescut cu 60,4%

·    Noul BMW Seria 7: evoluţie a vânzărilor de 26,3%
·    Vânzările MINI au urcat cu 8,6%, la un total de 18.867 de unităţi
·    Livrările MINI Hatch cu cinci uşi sunt mai mari cu 49,2% faţă de anul trecut
·    Vânzările în Europa şi Asia au crescut cu aproximativ 10%
·    Primele modele BMW X5 plug-in hybrid livrate în România
·    Vânzările BMW Motorrad au crescut cu 19,6%, la 7.488 de unităţi livrate


Bucureşti/München.
După cel mai de succes al său din întreaga istorie, BMW Group a obţinut numere record privind livrările către clienţi în prima lună a acestui an. Un total de 152.879 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate clienţilor din lumea întreagă în luna ianuarie 2016, o creştere de 7,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

“Suntem încântaţi să vedem că nivelurile sustenabile de creştere pe care le-am atins în 2015 continuă şi în acest an”, a spus Dr. Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. “În ciuda faptului că numeroase pieţe demonstrează în continuare o anume volatilitate, rămânem optimişti că această tendinţă pozitivă va continua de-a lungul anului 2016, anul centenar al companiei noastre”, a adăugat el.


Vânzările BMW au crescut cu 7,5%, la un total de 133.883 de unităţi livrate pe mapamond în ianuarie. O varietate de modele din gamă au obţinut creşteri semnificative ale vânzărilor. BMW Seria 1 şi-a mărit vânzările cu 22,9% (12.324 de unităţi), în timp ce noul BMW X1 a obţinut un salt de 60,4% comparativ cu aceeaşi lună a anului anterior (14.308 unităţi). Vânzările totale ale BMW Seria 2 Active Tourer şi Gran Tourer au atins, în ianuarie, 8.249 de unităţi. Familia BMW X îşi păstrează popularitatea crescută în toate clasele de automobile: vânzările BMW X3 au crescut cu 16,6% (10.777 de unităţi), în timp ce livrările BMW X6 au crescut cu 24,2% (3.587 de unităţi). Nava-amiral a mărcii, noul BMW Seria 7, a obţinut o creştere de 26,3% a vânzărilor în comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut – un total de 3.392 de automobile au fost livrate clienţilor din lume. La nivel global, 1.255 de automobile BMW i au fost livrate clienţilor.

După vânzările record din 2015, MINI a obţinut cea mai bună performanţă a lunii ianuarie din istoria mărcii, cu un total de 18.867 de automobile ce au fost livrate clienţilor pe mapamond (+8,6%). MINI Hatch cu cinci uşi a fost unul din principalii vectori de creştere ai mărcii, vânzările modelului urcând cu 49,2% (5.783 de unităţi). Startul foarte bun al noului MINI Clubman a continuat şi în ianuarie, cu un total de 2.300 de unităţi livrate la nivel mondial.

Tendinţa pozitivă a vânzărilor în Europa a continuat în ianuarie, cu livrări de automobile BMW şi MINI care au crescut cu 10,9% în comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut (61.737 de unităţi). Numeroase pieţe au obţinut creşteri de peste 10 procente, printre care Italia (+16,2% / 5.907 de unităţi), Franţa (+18,8% / 5.273 de unităţi) şi Spania (+25.5% / 4.417 de unităţi). Cele mai mari două pieţe pentru BMW Group în regiune, Germania şi Marea Britanie, au avut creşteri ale vânzărilor şi în ianuarie: 20.009 de automobile noi ale BMW Group au fost înmatriculate în Germania (+2,4%), în timp ce Regatul Unit a crescut cu 2,3% (9.453 de unităţi).

În, BMW  a realizat 115 livrări şi MINI 5. A fost luna modelelor speciale – au fost livrate 7 modele M Performance (1 M235i, 4 X5 M50d, 2 X6 M50d) şi trei modele M (2 X5M şi 1 X6M) şi un MINI John Cooper Works. Totodată, în ianuarie au fost livrate primele 3 modele plug-in hybrid din istoria mărcii în România, 3 BMW X5 40e. Cu o poziţionare de preţ între versiunile benzină şi diesel de putere similară şi cu o gamă în creştere care va include din martie Seria 2 Active Tourer, BMW Seria 3 şi, ulterior, BMW Seria 7.

Rezultatul vânzărilor în America a fost afectat de furtunile care au perturbat mari părţi din SUA în ianuarie. Un total de 26.667 de automobile BMW şi MINI au fost livrate în regiune pe parcursul primei luni a anului (-2,9%). Chiar dacă vânzările din SUA au coborât cu 4,0% faţă de aceeaşi lună a anului anterior, livrările în Canada au crescut cu 9,8% (2.280 de unităţi), iar cele din Mexic cu 13,0% (1.430 de unităţi).

Livrările BMW şi MINI în Asia au crescut cu 9,8% (59.522 de unităţi) în comparaţie cu luna ianuarie 2015. În China continentală, livrările au crescut cu 8,4% (43.441 de unităţi), vânzările din Coreea de Sud cu 13,4% (4.587 de unităţi), iar cele din Japonia au urcat cu 19,3% (3.833 de unităţi).

Anul a început bine şi pentru BMW Motorrad, care a obţinut o creştere a vânzărilor de 19,6% în comparaţie cu luna ianuarie a anului trecut. Un total de 7.488 de motociclete şi maxiscutere BMW au fost livrate clienţilor din lumea întreagă pe parcursul lunii, astfel că a fost cea mai bună lună ianuarie din istoria diviziei.

Vânzările BMW Group în ianuarie 2016, pe scurt

 

În ianuarie 2016

Comparativ cu anul trecut

Automobile BMW Group

152.879

+7,5%

BMW

133.883

+7,5%

MINI

18.867

+8,6%

BMW Motorrad

7.488

+19,6%

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.