Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BMW G 310 R On Location LA

bmw-g-310-r-on-location-la

••    Debut pentru noile BMW G 310 R, R nineT Pure şi Racer, versiunile revizuite BMW R 1200 GS, S 1000 XR, K 1600 GT;
••    Lansarea noului program de finanţare 3asy ride Select;
••    Partenerii BMW Motorrad se prezintă – şcolile de pilotaj Rider Academy şi Ridex, precum şi Carpathian 2 Wheels Guide, care pentru prima oară prezintă un ghid pentru un spaţiu din afara României. “Trasee Offroad în Bosnia-Herţegovina”

BMW Motorrad aliniază încă o dată o prezenţă importantă la Salonul de Motociclete, Accesorii şi Echipamente, Bucureşti ce va avea loc în perioada 21-23 aprilie la Romexpo Bucureşti. Evenimentul marchează un debut foarte important pentru BMW Motorad, cu lansarea naţională BMW G 310 R, primul roadster al mărcii sub 500 cmc. Acest nou model deschide un potenţial important pentru marcă şi marchează intrarea mărcii într-un segment nou, mai accesibil.

Un roadster BMW autentic, G 310 R excelează la mai multe capitole: agil pe străzile înguste de oraş, oferind în acelaşi timp o experienţă supremă de condus pe drumurile şerpuite din afara mediului urban. Mulţumită consumului de carburant extrem de redus şi unei poziţii în şa relaxate, oferă din start posibilitatea de a acoperi distanţe lungi într-o singură călătorie.


În cadrul standului BMW Motorrad sunt prezentate noile R nineT Pure şi Racer, gama Heritage a mărcii extinzându-se astfel cu două noi modele. Ambele respectă filosofia atât gamei, de a furniza o bază solidă pentru entuziaştii motocicletelor custom, beneficiind de o gamă variată de accesorii, cât şi valorile BMW Motorrad, susţinute de soluţii tehnologice avansate.

Tot la SMAEB vor debuta şi ediţiile revizuite pentru BMW R 1200 GS, disponibil pentru prima oară în versiunile Rallye şi Exclusive, S 1000 XR, K 1600 GT. Noile modele vin cu elemente noi de design, dar şi un update tehnologic care include şi motorizări mai eficiente care respectă normele EU4.

Gama de noutăţi este completată şi de cel mai nou produs de finanţare BMW Motorrad, 3asy ride Select. Acesta vine cu o soluţie foarte competitivă, pentru prima dată la nivelul pieţei de automobile. Pachetul 3asy ride Select urmăreşte toate elementele unui program complet de finanţare. Avansul a fost redus, în premieră, de la 33% la 20%. Cu o valoare reziduală garantată de până la 50%, clientul are, pentru prima dată, libertatea să aleagă la finalul perioadei între trei opţiuni: să plătească valoarea reziduală şi să intre în posesia motocicletei, să refinanţeze valoarea reziduală cu un nou leasing sau să returneze motocicleta fără a mai fi nevoie să plătească valoarea reziduală. Această soluţie vine şi cu beneficiul unei rate deosebit de mici. Dobânda este de asemenea competitivă, de numai 3,99% pentru finanţare Euro şi 4,99% pentru Lei. Există, în premieră, şi posiblitatea unei achiziţii în 12 rate egale, fără dobândă şi cu valoare reziduală 1%, ca alternatvă la finanţarea cu valoare reziduală 50%. Pentru un leasing pe o perioadă mai mare de 24 de luni, clienţii beneficiază de extinderea gratuită a perioadei de garanţie pe toată perioada contractului de leasing.

În colaborare cu Groupama, BMW Motorrad a creat şi cea mai competitivă ofertă de CASCO din piaţă. Cota anuală este de 5,9% pe an pentru opţiunea „Complet” şi 4,4% pentru opţiunea „Anotimpuri”. Cu absolvirea unui curs de siguranţă de la unul din cei doi traineri acreditaţi BMW Group (Rider Academy sau Ridex), cotele scad la 4,9%, respectiv 3,9% pe an – o valoare la nivelul celei din piaţa auto..

Alături de BMW Motorrad vor fi şi o serie de partneri de tradiţie: şcolile de pilotaj acreditate internaţional, Rider Academy şi Ridex, precum şi Carpathian 2 Wheels Guide, care pentru prima oară prezintă un ghid pentru un spaţiu din afara României. “Trasee Offroad în Bosnia-Herţegovina” recomandă 19 circuite pe drumurile neasfaltate din această ţară. Acestea duc în cele mai frumoase locaţii din vestul şi sudul ţării, la baze radar abandonate, pe malul unor lacuri extraordinare, la monumente cu istorie milenară, pe multe vârfuri de munte şi în multe alte locuri incredibile.

BMW G 310 R pe scurt

••    Motor monocilindru inovativ, răcit cu lichid, cu două axe cu came, cilindru înclinat înapoi şi galerie de admisie poziţionată în partea frontală.
•     Putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm şi cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm.
••    Cadrul tubular rigid din oţel, furca upside-down şi bascula spate lungă oferă un grad crescut de stabilitate, o direcţie precisă şi un caracter dinamic aparte.
••    Anvelopă faţă pe dimensiunile 110/70 R 17 şi spate 150/60 R 17.
••    Sistem de frânare performant şi ABS standard.
••    Ergonomie sofisticată şi panou de bord multifuncţional.
••    Înălţime şa de doar 785 millimetri.
••    Design dinamic tipic segmentului roadster, cu influenţe de la S 1000 R.
••    Dezvoltat în Munchen de BMW Motorrad – produs în India de către partenerul TVS Motor Company.
••    Accesorii concepute special pentru model, în conformitate cu standardele de calitate BMW Motorrad.

BMW R nineT Racer şi R nineT Pure pe scurt

••    Motor boxer de 1.170 centimetri cubi cu o putere de 81 kW (110 CP), ce respectă normele de poluare Euro 4.
••    Cadru modular ideal pentru personalizare
••    Jantele din aliaj cu 5 spiţe pe dimensiunile 3.5 x 17″ în faţă şi 5.5 x 17″ în spate (opţional jante cu spiţe)
••    Discuri de frână faţă de 320 milimetri.
••    ABS standard.
••    ASC (Automatic Stability Control) disponibil ca retrofit.
••    Sistem de evacuare 2-in-1 din oţel inoxidabil (lucios pentru Racer, polişat discret pentru Pure).
••    R nineT Pure în culoarea Gri Catalano nemetalizat – ca roadster purist, clasic.
••    R nineT Racer cu semi-carene, şa curbată şi scăriţe ridicate în stilul motocicletelor sport ale anilor 1970.
••    R nineT Racer în culoarea Alb Light nemetalizat, decorat cu culoarile clasice BMW Motorsport şi cu un cadru în Argintiu Aluminium.

BMW K 1600 GT pe scurt

••    Adaptare la normele EU4.
••    Motor cu şase cilindri în linie cu catalizatoare noi şi soft adaptat conform normelor EU4, cu o putere de 118 kW (160 CP) la 7.750 rpm şi un cuplu maxim de 175 Nm la 5.250 rpm.
••    Prezenţă vizuală mai evidentă.
••    Protecţie optimizată la vânt şi vreme potrivinică datorită deflectoarelor de vânt şi parbrizului mai mari, precum şi a secţiunilor laterale mutate mai în spate.
••    Poziţie în şa relaxată, dreaptă, cu ghidonul mutat mai în spate (comparativ cu K 1600 GT) şi scăriţe mai joase.
••    Topcase în echiparea standard cu spătar confortabil integrat.
••    Suspensie electronică Dynamic ESA cu adaptare automată a amortizării în echiparea standard.
••    Asistenţă la mersul cu spatele pentru manevrabilitate mai simplă ca opţiune din fabrică.
••    Shift Assistant Pro pentru schimbare în treaptă superioară şi inferioară fără folosirea ambreiajului ca opţiune din fabrică.
••    Intelligent Emergency Call ca opţiune din fabrică pentru asistenţă rapidă în caz de accident sau de urgenţă (actualmente disponibilă doar pe pieţele europene cu capacitate ConnectedDrive).
••    Scheme coloristice noi şi atrăgătoare: Lightwhite nemetalizat, Thundergrey metalizat, K 1600 GTL Elegance: Ebony metalizat/Blackstorm metalizat
•    Echipament standard cuprinzător (ABS Pro, Control Dinamic al Tracţiunii DTC, far cu xenon, şa şi manşoane încălzite, multi-controller, trei moduri de pilotaj, pilot automat etc.)
••    Gamă diversă de echipamente opţionale consacrate (far adaptiv în viraj, far pe timp de zi, Keyless Ride, Hill Start Control, închidere centralizată, jante forjate etc.)
••    Accesorii Originale BMW Motorrad atât noi, cât şi familiare, de ex. plăci pentru picioarele pasagerului, stop suplimentar pentru topcase, tobă sport HP, piese cromate, crash bar etc.

BMW R 1200 GS pe scurt

••    Motor boxer cu un catalizator nou şi soft adaptat pentru a respecta normele EU4 şi o putere neschimbată de 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm.
••    Look nou cu robusteţe vizuală accentuată.
••    Design mai marcant şi variante coloristice atrăgătoare.
••    Chiar şi mai multe opţiuni ergonomice, cu numeroase variante de înălţime a şeii.
••    gamă semnificativ mai largă de variante de model faţă de cel de bază, de la rafinatul R 1200 GS Exclusive până la R 1200 GS Rallye pentru riderii cu ambiţii de off-road.
••    R 1200 GS Rallye – o versiune nouă, cu modificări substanţiale: şa Rallye, parbriz sport, apărătoare pentru radiator şi cadru, scăriţe late de enduro şi jante cu spiţe, plus suspensie sport profesională şi pneuri cramponate.
••    Funcţii inovatoare furnizate de noua generaţie a sistemului Dynamic ESA: mod de amortizare automată şi suspensie autonivelantă pentru o nouă experienţă a pilotajului.
••    Modurile de Pilotaj Pro cu DTC, Hill Start Control şi noile moduri personalizabile Dynamic Pr şi Enduro Pro ca echipament opţional din fabrică.
••    Noi accesorii opţionale precum suport pentru protecţia cilindrilor, topcase pentru două căşti şi piese pentru protecţie în off-road, plus protecție pentru radiator şi protecţie pentru cadru.

BMW S 1000 XR pe scurt

••    Adaptat normelor de poluare Euro 4 (EU4).
••    Puterea crescută la 121 kW / 165 CP la 11 000 rpm (anterior: 118 kW / 160 CP).
••    Ghidon anti-vibraţii pentru un grad crescut de confort.
••    Masă totală permisă crescută cu 10 kilograme, de la 434 la 444 kilograme, implicit sarcină utilă crescută cu 10 kilograme.
••    Schemă cromatică bine definită – Roşu Racing nemetalizat şi Alb nemetalizat / Gri Granit metalizat mat / Roşu Racing nemetalizat.
••    Variantă de culoare nouă – Albastru Ocean metalizat mat.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.