Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

“BMW eDrive” lansat la Salonul Auto de la Beijing, odata cu BMW i8 Spyder

O nouă denumire a tehnologiei transmisiei pentru toate automobilele viitoare, electrice şi hibrid plug-in.

BMW i8 Concept Spyder şi-a sărbătorit premiera mondială la ediţia 2012 a Salonului Auto de la Beijing (23 aprilie – 2 mai 2012). Pe partea spate a automobilului se distinge emblema eDrive ce desemnează noua tehnologie de propulsie. În viitor, denumirea eDrive va identifica tehnologia transmisiei pentru toate automobilele electrice şi hibrid plug-in ce vor fi produse de BMW i.

BMW eDrive cuprinde componentele transmisiei electrice: motorul electric dezvoltat intern de BMW, acumulatorul litiu-ion şi sistemul inteligent de gestiune a transmisiei. Această denumire marchează experienţa unică a mobilităţii electrice de la BMW – plăcere de condus unică şi emisii deosebit de mici. Acest lucru este posibil pentru că întregul cuplu al motorului electric este disponibil chiar din momentul pornirii de pe loc, iar acceleraţia se dezvoltă continuu la automobilele electrice până când este atinsă viteza maximă. Celulele acumulatorului litiu-ion şi sistemul inteligent de gestiune a motorului oferă şi ele o creştere substanţială a autonomiei şi a puterii maşinii şi sunt un element distinctiv BMW eDrive.

BMW Group

Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 25 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat – de-a lungul ultimilor şapte ani – lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.

www.bmwgroup.com; www.bmw.ro
Facebook: //www.facebook.com/BMW.Romania
Twitter: //twitter.com/BMWRO
YouTube: //www.youtube.com/BMW.Romania
Site-uri de presă:
www.presa.bmw.ro
www.presa.mini.ro
www.press.bmwgroup.com
www.press.bmwgroup-sport.com


Bucuresti, 24.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *