Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

BMW – alegerea numarul unu a cititorilor “Auto motor si sport”

Sondajul “Best cars” realizat de revista “Auto motor şi sport” a poziţionat încă o dată BMW ca cea mai apreciată marcă de automobile din România. Nu mai puţin de opt modele BMW Group au ocupat o poziţie pe podium în clasamentele acestui studiu, în timp ce marca BMW a fost încă o dată cea mai apreciată marcă din România.

BMW şi MINI sunt câştigători de tradiţie ai „Best Cars” şi s-au bucurat mereu de aprecierea cititorilor „auto motor şi sport”. După trei trofee în 2010, patru modele au fost desemnate câştigătoare în studiul din acest an. Este vorba de MINI în Clasa mini, BMW Seria 3 în Clasa medie, BMW Seria 5 în Clasa mare şi BMW X6 în Clasa off-road. La acestea se adaugă clasări pe poziţia a doua pentru BMW Seria 1, BMW Seria 7, BMW Z4, BMW X5. Dintr-un total de 8 clase unde sunt reprezentate, modelele BMW şi MINI au ocupat poziţii în primele două clasate pentru 7 clase.

Suplimentar, BMW este încă o dată pe prima poziţie în ceea ce priveşte suma calităţilor mărcii, urmat de ceilalţi producători premium germani. Alături de sportivitate, calitatea fabricaţiei şi tehnologie, BMW ocupă prima poziţie şi în ceea ce priveşte designul. Este o premieră care certifică aprecierea noilor modele care au debutat de curând pe piaţa din România, după ce în vara anului trecut cititorii AutoBild îi atribuiau noului BMW Seria 5 premiul „AutoBild Design Award”.

BMW în 2010

Pe parcursul lui 2010, BMW a ocupat constant prima poziţie în topul mărcilor de automobile într-o serie variată de studii, fie că este vorba de aprecierea publicului sau de părerea specialiştilor. Este cazul sondajului „Best Auto”, realizat de revista „auto motor şi sport”, unde BMW s-a impus constant în ultimii ani, la fel cum este cazul „High Impact Brands”, realizat de revista BIZ şi compania Synovate, unde marca germană a ocupat prima poziţie pentru al doilea an consecutiv.

Despre „Best Cars”

“Best Cars” este cel mai cunoscut sondaj de opinie din domeniul auto. Este organizat de “Auto motor und sport” în 16 ţări din Europa, iar rezultatele sunt centralizate şi prelucrate în Germania. Pentru 2011 au participat 4721 cititori din România ai revistei “Auto motor şi sport”.

Bucuresti, 16.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *