Reţelele de socializare sunt din ce în ce mai folosite astăzi în strategiile de comunicare. Văzute adesea ca modalităţi de a ajunge la foarte mulţi oameni cu un buget mic, reţelele de socializare sunt incluse în strategiile companiilor de toate dimensiunile. Care sunt elementele care duc la o prezenţă de succes în cadrul social media? Un infographic al CreateYourNextCustomer.com pe care l-am găsit astăzi vorbeşte despre cei 4C din social media.

Infographicul a fost realizat în baza rezultatelor raportului UBM Tech Social Media @Work research care s-a axat pe descoperirea rolului pe care social media îl joacă în domeniul IT. Au fost intervievaţi 462 de cumpărători IT şi 155 de oameni de marketing care activează în BtoB (în domeniul tehnologiei).

Sigur, cei 4C sunt in engleză:

  1. Content
  2. Conversations
  3. Community
  4. Connections

dar ei sunt importanţi pentru orice companie care doreşte să aibă succes în cadrul reţelelor de socializare, motiv pentru care am decis să vă prezint astăzi acest material.

 

INFOGRAPHIC - 4C in social media

Ce aţi mai adăuga acestui infographic? Eu zic că ar mai fi şi constanţa – o prezenţă constantă online, cu materiale recomandate şi acţiuni care merg pe o linie clară (“consistent“, dacă ar fi să utilizăm un termen tot cu C din engleză).

Share