Re?elele de socializare sunt din ce īn ce mai folosite ast?zi īn strategiile de comunicare. V?zute adesea ca modalit??i de a ajunge la foarte mul?i oameni cu un buget mic, re?elele de socializare sunt incluse īn strategiile companiilor de toate dimensiunile. Care sunt elementele care duc la o prezen?? de succes īn cadrul social media? Un infographic al CreateYourNextCustomer.com pe care l-am g?sit ast?zi vorbe?te despre cei 4C din social media.

Infographicul a fost realizat īn baza rezultatelor raportului UBM Tech Social Media @Work research care s-a axat pe descoperirea rolului pe care social media īl joac? īn domeniul IT. Au fost intervieva?i 462 de cump?r?tori IT ?i 155 de oameni de marketing care activeaz? īn BtoB (īn domeniul tehnologiei).

Sigur, cei 4C sunt in englez?:

  1. Content
  2. Conversations
  3. Community
  4. Connections

dar ei sunt importan?i pentru orice companie care dore?te s? aib? succes īn cadrul re?elelor de socializare, motiv pentru care am decis s? v? prezint ast?zi acest material.

 

INFOGRAPHIC - 4C in social media

Ce a?i mai ad?uga acestui infographic? Eu zic c? ar mai fi ?i constan?a – o prezen?? constant? online, cu materiale recomandate ?i ac?iuni care merg pe o linie clar? (“consistent“, dac? ar fi s? utiliz?m un termen tot cu C din englez?).

Share