De ceva timp încoace se pune mare accent pe content marketing. Sunt o sumedenie de articole despre cum s? scrii articole de impact, materiale care s? devin? virale. S-a spus chiar c? acest content marketing este viitorul.

Indiferent dac? a?a stau lucrurile sau nu, un lucru este cert: faptul c? zilnic se public? multe materiale online. Companiile, în încercarea lor de a dobândi vizibilitate, încearc? s? fac? uz de toate modalit??ile eficiente de promovare.

Dar nu trebuie doar s? distribui informa?ie relevant?, trebuie s? ?i po?i vedea cât de share-uit? a fost. Exist?, desigur, diverse aplica?ii ?i plugin-uri care permit integrarea cu diverse re?ele sociale pentru a vedea câte RT-uri/like-uri/share-uri etc. a avut un material. Cu toate acestea se întâmpl? ca aceste aplica?ii sau plugin-uri s? mai dea gre?, apar erori sau ajung chiar s? nu mai fie între?inute de dezvoltatori ori integrate de re?elele sociale.

Am descoperit un tool gratuit – lucru important pentru mult? lume într-o perioad? în care este foarte important ca bugetul s? fie cât mai mic, iar rezultatele cât mai mari, desigur (aceasta-i îns? alt? poveste) – care arat? cât de distribuit a fost un articol în marile re?ele sociale. Este vorba despre LinkTally.com despre care am citit aici.

LinkTally este un instrument extrem de simplu: se introduce un URL pentru care se dore?te a se vedea cât de cunoscut a devenit. Op?ional se poate furniza ?i o adres? de e-mail, îns? aceasta nu este necesar? pentru a vedea raportul distribuirii în re?elele sociale a respectivului link.

Se poate introduce orice link – de la articole proprii la cele ale concuren?ilor pentru a putea face compara?ii cu privire la vizibilitatea dobândit? ?i pentru a vedea cine are mai mult succes din acest punct de vedere. Re?elele pentru care se furnizeaz? num?rul de distribuiri sunt Google+, Facebook, Linkedin ?i Twitter.

Sigur c? instrumentul ofer? date, îns? pentru succes într-o strategie de comunicare – inclusiv în content marketing – trebuie ca aceste informa?ii s? fie atent structurate, analizate, iar în baza concluziilor ob?inute s? fie luate deciziile cu privire la tipul de con?inut care va fi redactat ?i distribuit. Se poate vedea ce post?ri de pe blogul companiei au avut cel mai mult succes, ce tip de materiale sunt mai des distribuite ?i a?a mai departe. Desigur c? ar fi bine dac? alte re?ele ar fi de asemenea luate în calcul, îns? dincolo de limit?ri, LinkTally.com este un link de ?inut minte ?i folosit.

Voi ce alte instrumente folosi?i pentru a vedea impactul articolelor voastre sau ale companiei la care lucra?i?

Share