Este vorba despre publicitate. Despre reclama la radio, mai exact. Şi publicuri interesate, dar pe care le ignorăm cateodată. Reclama costă, ideal ar fi să utilizăm timpul cumpărat la maximum, să oferim informaţiile cele mai relevante şi să convingem cât mai mulţi să facă ce ne dorim.

Dar mai întâi, povestea pe scurt. Conduceam de la Ploieşti către Râmnicu-Sărat pe la ora prânzului. Eram cu mama în maşină şi ne apropiam de Buzău. Tocmai vorbeam despre cât de foame ne era şi suntem amândouă mari iubitoare de mâncare turcească. Şi dintr-o dată se aude la radio o reclamă la un nou restaurant turcesc deschis în Buzău. Sunt înşirate feluri de mâncare, se precizează că restaurantul este pe lângă liceul Haşdeu. Şi gata!

De unde să ştiu eu unde este acest liceu? OK, nu ai timp de mai multe explicaţii, pentru că timpul costă. Dar un număr de telefon? Am fi putut suna şi afla! Dar nu! Era weekend, era imposibil să nu se ştie cam câţi turişti de prin alte oraşe trec pe acolo! În plus, e un restaurant cu un anumit specific. Nu sunt toţi amatori. De ce ai rata ocazia ca cei interesaţi să te gasească?

Şi cum rămâne cu buzoienii? Sunt invitaţi cu toţii la restaurantul turcesc. E nou, sună interesant. N-ar trebui să poată suna să intrebe dacă au nevoie de rezervare? Dacă bat drumul să aştepte 5 ore să mănânce pentru că restaurantul e deja plin, nu or să se mai întoarcă prea curând!

Presiunea timpului alocat nu ar trebui să ne facă să uităm ce contează cu adevarat: să îi dăm potenţialului client toate detaliile de care are nevoie.

Share