Twitter. Mare vâlvă, vrem toţi să fim acolo, să ne facem cunoscut brandul, personal sau nu. Este doar o unealtă, dar una foarte la modă. Şi dacă toată lumea analizează numărul de urmaritori, ar trebui să ne intereseze, nu? Sigur, calitatea lor este importantă. Dar plecând de la ideea că ştim pe cine ne dorim ca urmăritor, iată câteva motive pentru care ei ne pot ignora complet

1. Monologul – ne-am făcut contul pe Twitter şi ne place să ne vedem vorbind. Aşa că postăm de zor. Mesaje, linkuri, idei. Şi doar ale noastre sunt bune! Restul nu au nimic interesant de spus, deci nu le răspundem şi nu împărtăşim cu ceilalţi ce aflăm de pe la alţii.

2. Complet pe lângă – Când ne hotărâm să răspundem de vreun fel cuiva, raspunsul nu are nici cea mai mică legatură cu ce au zis, ce-i interesează, sau viaţa lor în general. Cu puţin efort, totul poate să se învârtă ân jurul nostru!

2. Nimic nou sub soare – aceleaşi mesaje, zi de zi, zi de zi. Şi eventual cu repetarea ritmică a aceluiaşi link către un site propriu. Nu ceva nou de pe site, doar homepage-ul, ca de aia avem butoane pentru navigare şi search box.

3. Pauzele lungi şi dese…nu, nu sunt cheia marilor succese întotdeauna! Dintr-o lună alegem fix 5 zile în care postăm două mesaje dimineaţa şi seara, apoi dispărem în ceaţă. Dacă nu sunteţi Obama, nu prea merge!

4. Mesaje automate pentru noii urmăritori – nu contează că nu e zi în care specialiştii în mediile sociale să nu zică ceva rău despre mesajele automate pe Twitter! De ce să pierdem o ocazie perfectă de a mai trimite eternul link?

Vă spuneam că reţelele sociale, inclusiv Twitter, pot genera rezultatele dorite. Aşa că ar fi bine să încercam să nu ne sabotăm.

Share