• Nu numai PR-ii trebuie sa se preocupe de mesaje. Exista 5 mesaje cheie pe care liderii de organizatii trebuie sa le gestioneze cu grija, si anume cele privitoare la structura si ierarhia organizatiei, rezultatele financiare a acesteia, perceptia leaderului despre propriul rol, managementul timpului si cultura organizationala. Din pacate, tocmai aici mesajele sunt cele mai vagi si pline de clisee, iar consecintele asupra organizatiei sunt negative. Un must-read de John Hamm, din numarul pe aprilie 2006 al Harvard Business Review. Interesant si pentru lideri, si pentru PR-i, carora le recomand sa-si puna intrebarea: ce pot face eu ca aceste mesaje sa fie corect definite si transmise in organizatie.
  • Va folositi adesea de Powerpoint? Pentru o lectie rapida si amuzanta de cum nu trebuie utilizat acest program, vizionati aceasta parodie pe YouTube.:

  • In pursuit of Cincinnati” mi se pare o lectie pentru toti cei care fac comunicare pentru proiecte si institutii publice. Destinat readucerii centrului orasului Cincinnati pe itinerariile citadine, e o combinatie perfecta de marketing: new media si word of mouth, PR de moda veche si o preocupare reala pentru imagine, pe principiul ‘Fa, si-apoi lauda-te”. O idee pe care mi-ar placea sa o vad nascandu-se si in Bucuresti. Cititi o mini analiza a ideii in blogul Strategic Public Relations, aici.

Powered by ScribeFire.

Share