Mi-am propus atunci cand am inceput blogul sa nu vorbesc despre lucrurile, evident grozave, pe care le fac eu, si nici despre proiectele angajatorilor mei, ci mai degraba despre principii si idei in PR si domeniile conexe care merita o opinie, un semnal de alarma, sau o dezbatere.

Insa astazi (one-off, jur) ma abat de la aceasta regula auto-impusa pentru a striga virtual ca martea viitoare, la invitatia Eurolider si Banii Nostri, vine in Romania Simon Anholt (www.earthspeak.com), expertul numarul 1 in branding de tara sau regiune. E omul care a ajutat la crearea brandului national al Croatiei, tara spre care migreaza vara atatea mii de romani, sau al Egiptului. Si vine in Romania pentru a vorbi despre brandul Romaniei, despre relatiile dintre acesta si brandurile locale si despre “purtatorii de cuvant” ai Romaniei in exterior.

Pentru PR, cred ca interventiile lui despre purtatorii de cuvant vor fi cele mai interesante. De mult timp admir cum organizatiile de tipul Natiunile Unite, dar si vedetele, utilizeaza notiunea de ambasadori sau purtatori de mesaj sau imagine cu mult succes, transferand in domeniul PR-ului foarte populara tehnica de asociere intre o persoana si o marca pe care o foloseste advertisingul (vezi L’Oreal, Revlon, etc.). Asa ca abia astept sa aud ce spune Anholt despre purtatorii de cuvant ai Romaniei (si probabil despre cum trebuie sa ii creem, crestem sau exploatam), cu convingerea ca o sa-mi deschida ochii si o sa imi dea informatii valide si in contextul brandingului de tara si in afara acestuia.

Detalii despre eveniment aici.

Am mai spus ca de-abia astept?

Share