Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Black Friday la FashionUP: peste 6.000 de produse comandate în primele 12 ore

FashionUP a anunțat campanie de Black Friday timp de trei zile, între 18 și 20 noiembrie. Debutul a fost la miezul nopții și acum avem câteva rezultate parțiale. Ediția de anul acesta a adus la FashionUP reduceri la toate produsele din portofoliu.

Până la ora 12:00,  magazinul online de modă FashionUP a înregistrat următoarele rezultate:
● Peste 6.000 produse comandate;
● Piesa de rezistență a fost paltonul, cu peste 1.200 de bucăți vândute;
● Printre cele mai vizualizate categorii s-a aflat încălțămintea de sezon (cizme, botine, ghete), cu peste 1.000 de bucăți vândute;
● Valoarea comenzilor înregistrate până la ora 12:00 a fost de: 1 milion lei;
● Vârful de trafic online a înregistrat un record de 7.230 de utilizatori în același timp pe site;
● În cele 12 ore, traficul pe site a fost de aprox. 150.000 de utilizatori;
● Coșul mediu de cumpărături a fost de: 280 lei;
● Cea mai mare comandă înregistrată a fost de 4.000 lei;
● Cel mai scump produs cumpărat, a fost un ceas pentru bărbați marca Ferragamo la 4.000 lei.

Până la finalul campaniei de Black Friday de anul acesta, care va ține până pe 20.11.2016, FashionUP estimează vânzări totale în valoare de 10 milioane lei.

Black Friday a devenit unul dintre cele mai așteptate evenimente anuale de shopping din România de-a lungul ultimilor 6 ani. Lansat în 2011, penultima zi de vineri din luna noiembrie continuă să strângă laolaltă retaileri și cumpărători în jurul a mii de produse cu reduceri substanțiale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *