Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bite to Win, prima campanie mobile derulata de KFC Romania, a generat peste 10.000 de descarcari

Prima campanie mobile a KFC România, „Bite to Win”, a generat în mai puţin de o lună peste 10.000 de descărcări, a înregistrat 7.488 de utilizatori activi şi 53.000 de scanări. Aplicaţia „Bite to Win” face parte din campania KFC Fillet Bites şi a fost comunicată clienţilor KFC atât prin materiale in-store cât şi online.

„Succesul acestei activări derivă din creativitatea şi gradul ridicat de interacţiune şi amuzament pe care aplicaţia le stabileşte cu utilizatorul. Bite to win este o modalitate inedită şi ludică de a comunica un produs KFC. Fillet bites-urile KFC au o calitate deosebită pe care am dorit să o comunicăm consumatorilor noştri într-un mod cât mai engaging: fiecare bucată de pui arată diferit, fiind tăiată de mână. Astfel, în aplicaţie puteai descoperi cele mai neobişnuite forme de fillet bites: de la inimioare şi elefanţi până la Elvis”, explică Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

O inimă, un elefant, Elvis sau Darth Vader reprezintă doar câteva dintre cele 30 de forme pre-determinate ale produselor Fillet Bites, ilustrate în aplicaţia „Bite to Win”. Forma unui produs Fillet Bite a fost determinată prin tehnologia de shape-recognition, pe baza căreia a fost dezvoltată aplicaţia. Altfel spus, în urma scanării produsului cu telefonul, utilizatorul afla dacă bucăţile de pui Fillet Bites comandate au una dintre cele 30 de forme predefinite.

Găsind 10 forme, utilizatorii puteau câştiga un premiu instant. La 20 de forme găsite, premiul creştea în valoare. Descoperind toate cele 30 de forme, clienţii KFC cei mai norocoşi au participat la o tombolă pentru câştigarea marelui premiu pus în joc, un iPad4. Fericitul câştigător al acestei campanii, ales prin tragere la sorţi, este Mihăiţă-Gabriel Ristea din Bucureşti.

Aplicaţia „Bite to Win” face parte din Campania KFC Fillet Bites şi a fost dezvoltată de agenţiile MRM România şi McCann Bucureşti. Concursul a fost activ în perioada 28 mai – 20 iunie 2013, atât pe iStore, cât şi pe Google Play, iar aplicaţia este în continuare disponibilă pentru descărcare, fără componenta de concurs, prin Google Play şi iTunes.

Bucuresti, 10.07.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.