Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bitdefender – Sub semnul lupului

Antivirusul numărul 1 în lume are o identitate nouă, îndrăzneaţă.

Bitdefender, liderul pieţei româneşti de securitate a informaţiilor, anunţă finalizarea unui proces complex de rebranding. El surprinde evoluţia companiei de-a lungul celor 10 ani de luptă împotriva ameninţărilor informatice şi reflectă misiunea sa în contextul unui mediu virtual din ce în ce mai provocator.

Nevoia unei noi identităţi este, pe de o parte, urmarea firească a succesului constant pe care Bitdefender l-a înregistrat încă de la înfiinţare, în anul 2001. Pe de altă parte, ea reflectă obiectivul companiei de a pătrunde pe noi segmente de piaţă prin dezvoltarea şi implementarea de tehnologii competitive în combaterea ameninţărilor informatice contemporane. Astfel, actuala identitate promovează integritatea şi eficienţa, în calitatea lor de valori cardinale ale Bitdefender.

Brandient, liderul pieţei româneşti de branding şi design, a răspuns provocării de a crea un brand care să se ridice la nivelul valorii produsului. Agenţia s-a ocupat de conceptualizarea şi implementarea strategiei, a realizat identitatea vizuală şi noul ambalaj şi a organizat sesiuni de brand engagement în interiorul companiei. Scopul final al procesului de rebranding este acela de a accelera evoluţia companiei, în pas cu succesul global al brandului şi cu performanţele excepţionale ale produselor, demonstrate prin testările internaţionale de specialitate.

În ceea ce priveşte identitatea vizuală, Brandient a pus la dispoziţia Bitdefender un simbol cu multiple conotaţii: imaginea legendară a dragonului-lup care se găsea pe stindardele de luptă ale dacilor. Jumătate lup, jumătate şarpe, totemul îi proteja pe daci în timpul războaielor, fiind astfel asociat cu ideea de invincibilitate. În interpretarea modernă semnificaţia brandului este completată de atributul inteligenţei superioare, devenind astfel relevantă în contextul societăţii digitale. Totodată, dragonul-lup accentuează originea românească a brandului.

Noua generaţie de produse de securitate, Bitdefender 2012, oferă protecţie inteligentă şi neintruzivă împotriva celor mai noi ameninţări informatice şi, în acelaşi timp, răspunde nevoilor de securitate ale utilizatorilor. Printre cele mai recente funcţionalităţi se numără protecţia la navigarea în reţele sociale şi opţiunea Auto-pilot. Aceasta optimizează automat procesele care asigură integritatea sistemului, pe baza configuraţiei şi a cerinţelor defensive ale utilizatorului. Totodată, noua funcţie de scanare inteligentă, Scan Dispatcher, reduce impactul procesului de scanare asupra resurselor sistemului.

Bitdefender este optimist în ceea ce priveşte viitorul securităţii informatice şi îşi continuă misiunea de veghe asupra sistemelor şi datelor clienţilor săi.

Bucuresti, 13.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.