free download 78 travel guides written by experts

Biroul Roman de Audit al Tirajelor si-a schimbat denumirea

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul masurarii si verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta a diverselor produse media. In cei 14 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web.

Joi, 29 martie 2012, a avut loc Adunarea Generala a membrilor asociatiei. Pe ordinea de zi a sedintei au figurat printre altele rapoartele de activitate ale departamentelor asociatiei, propunerea de modificare a denumirii si  Statutului asociatiei si alegeri pentru Consiliul Director BRAT.

Domnul Silviu Ispas, Presedintele BRAT, a evidentiat in deschiderea sedintei importanta pe care BRAT o acorda in prezent proiectelor de monitorizare a investitiilor in publicitate. In acest sens, BRAT a publicat in 2011 primele rezultate ale monitorizarii pentru presa scrisa, radio si mediul online. Pana la jumatatea anului 2012 BRAT intentioneaza sa monitorizeze si investitiile in publicitatea OOH, putand oferi astfel date integrate de monitorizare a investitiilor in publicitate pentru 4 medii.

AG BRAT a decis schimbarea denumirii asociatiei. Membrii asociatiei au apreciat ca vechea denumire nu mai corespundea gradului actual de dezvoltare a activitatii asociatiei si serviciilor diverse pe care aceasta le desfasoara in prezent. Noul nume al asociatiei va fi Biroul Roman de Audit Transmedia, denumire care reflecta activitatea de baza a biroului, aceea de verificare si audit.

Presedinte BRAT a fost ales domnul Silviu Ispas, care a intrunit majoritatea voturilor celor prezenti. Domnul Silviu Ispas a mai ocupat functia de Presedinte BRAT intre anii 2004 – 2006 si in 2007-2012. Consiliul de Administratie BRAT mai are in componenta urmatorii membri: Florin Beldiman (agentia de publicitate Mediaedge:CIA), Liviu Bujenita (radiodifuzor PRO TV), Valeria Iliescu (radiodifuzor SBS Broadcasting Media), Lucian Ionita (editor Sanoma Hearst Romania), Stefan Iordache (Starcom MediaVest Group), Marius Gheorghe (agentia de publicitate Media Investment), Bogdan Gheorghe (editor web SoftNews Net), Gruita Ienasoiu (editor Solpress), Dan Manea (editor Media Sud Management), Orlando Nicoara (editor Mediafax Group), Alin Popescu (editor web Avocatnet.ro), Calin Rotarus ( regie Goldbach Audience), Dragos Stanca (regie Q2M), Catalin Tolontan (edior Convergent Media), Maria Ţoghina (radiodifuzor Societatea Romana de Radiodifuziune), Bogdan Vasile (Euromedia Group), Mihnea Vasiliu (editor Ringier Romania), Mihai Trandafir (agentie de publicitate BvMcCann Erickson).

Biroul Roman de Audit Transmedia are in prezent 228 membri: editori de presa scrisa sau online, companii OOH, agentii si regii de publicitate, clienti de publicitate si difuzori de presa.

Bucuresti, 30.03.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *