Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Biroul de Informare a Parlamentului European in Romania si Lowe PR inaugureaza Choice Box

Studioul mobil multimedia se plimbă prin ţară, înregistrează dorinţele românilor şi le va transmite la Parlamentul European

Ca parte a campaniei paneuropene „Alegeri Europene. Tu decizi!“, cabine multimedia interactive postate în zonele de mare trafic din toate cele 27 de ţări UE invită trecătorii să îşi transmită dorinţele, sub forma unor mesaje video, către Parlamentul European. Selecţii ale mesajelor vor fi rulate, până în ziua alegerilor europene, pe ecranele exterioare ale cabinelor şi pe două ecrane gigantice din Bruxelles.

În România, Cabina Multimedia a fost lansată pe 15 aprilie în cadrul unui eveniment organizat de echipa Lowe PR în cel mai traficat loc din Bucureşti, Gara de Nord. Lansarea a reunit atât oameni obişnuiţi, pasageri curioşi sau dornici să afle mai multe despre Parlamentul European, cât şi personalităţi publice, mândre că România este astăzi parte a circuitului electoral european. Lucian Mândruţă şi Şerban Copot (Hiena de la Animal X) au fost printre primii români care şi-au înregistrat mesajele pentru Europa în Cabina Multimedia. Astăzi, Cabina pleacă din Gara de Nord pentru a se deplasa spre alte oraşe ale ţării: Braşov, Arad, Râmnicu Vâlcea şi Galaţi.

„Această Cabină Multimedia este locul în care europenii din toate colţurile continentului se întâlnesc şi vorbesc aceeaşi limbă, intr-un sincron gigant. Acţiuni ample de acest gen nu au cum să nu creeze sentimente de apartenenţă şi implicit, dorinţă de reacţie. Românii ne-au confirmat acest lucru”, spune Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR.

Acţiunea face parte din ampla campanie de informare ce urmăreşte încurajarea participării cetăţenilor la alegerile Europarlamentare din 7 iunie, prima campanie de informare pentru alegerile europene bazată pe o strategie paneuropeană, cu mesaj unic.

La nivelul Uniunii Europene, campania declină 10 teme de interes: Energie/schimbare climatică; Reglementarea pieţelor financiare; Siguranţa cetăţeanului; Cercetare; Bugetul Uniunii Europene; Protecţia consumatorului; Migraţie; Anti-discriminare; Standardizare; Surse de energie.

Bucuresti, 22.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.