Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Biofarm si Next Advertising, desfunda nasul instantaneu

Biofarm începe campania împotriva răcelii şi scoate pe piaţă cea mai simplă armă, Bixtonim. Noul spot TV, marca Next Advertising, propune celor atinşi de guturai cel mai simplu şi rapid remediu împotriva nasului înfundat.

 “A fost interesant să facem un astfel de proiect hiper minimalist la care am lucrat numai cu materialul clientului: produsul şi textul legal sine qua non. Ne-am închipuit o situaţie reală, anume ce s-ar întâmpla dacă vocea care recită textul legal ar avea nasul înfundat?”, a declarat Bogdan Mureşanu, Senior Copywriter Next Advertising. "Comunicarea acestei campanii a pornit de la o idee simplă, dar care reflectă foarte bine diferenţa majoră a Bixtonimului faţă de restul decongestivelor nazale şi anume faptul că desfundă nasul instantaneu", a declarat Mihai Sdrula, Brand Manager Bixtonim.

La realizarea spotului au participat Bogdan Mureşanu – Senior Copywriter, Liviu David – Creative Director, Wanda Podgurschi, Mara Stoenescu – Client Service şi echipa Biofarm.

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producţie Reload Film, directorul de imagine fiind Volker May.

Noua campanie TV se desfăşoară în perioda octombrie 2007 – ianuarie 2008 şi poate fi urmărită pe TVR 1, TVR 2, HallMark, AXN, Discovery, National Geographic şi Kanal D.

Bucuresti, 6.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.