expoplast Sibiu 2019

Biocarpet Odour Control: un nou produs si o noua identitate de brand

Biocarpet, brand prezent de peste 15 ani pe piața din România și liderul categoriei de șampoane pentru curățare și întreținere a covoarelor, anunță lasnsarea celei mai recente inovații: Biocarpet Odour Control. Produsul beneficiază nu numai de o formulă inovatoare (tehnologia Odour Control), dar și de o nouă strategie de brand și de comunicare.

Noul Biocarpet Odour Control aduce o inovație pe piața produselor pentru curățat covoare prin sistemul de neutralizare a mirosurilor neplăcute. Noua formulă a produsului este mai concentrată, are o putere de curățare mai mare și oferă covorului un miros plăcut, de lungă durată.

Un studiu realizat de D&D Research în luna iulie a anului 2010, a relevat faptul că persoanele care au încercat noul produs se declară incântate de calitățile acestuia: 75% dintre consumatori sunt extrem de satisfăcuți de calitatea noului produs, iar 25% sunt foarte satisfăcuți. Consumatorii apreciază foarte mult caracteristicile noului Biocarpet Odour Control, scorurile obținute (pe o scală de la 0-100) fiind: 98 pentru parfum, 94 pentru curățarea în profunzime și 91 pentru îndepărtarea mirosurilor neplăcute lăsate de animale.

Pe lângă lansarea noului produs Biocarpet Odour Control, întreaga gamă Biocarpet a beneficiat și de o schimbare a identității vizuale și a ambalajului. Identitatea grafică a ambalajului a fost redesenată, vizând o abordare modernă, dar în același timp menținându-se elementele de recognoscibilitate ale brandului. Au fost aduse de asemenea schimbări la nivelul logoului și al etichetei, pentru o vizibilitate și un impact mai mare la raft, dar și pentru transmiterea corectă a caracteristicilor produsului.

„Datorită caracteristicilor sale unice, Biocarpet Odour Control contribuie la întărirea imaginii de „expert în covoare” a brandului Biocarpet și la consolidarea poziției de lider de piață. În prezent Biocarpet deține o cotă de 54.4% în valoare și de 57.5% în volum pe piața produselor de curățare a covoarelor”, explică Daniela Plăcintaru, Marketing Manager Interstar Chim.

Inovația Odour Control este susținută printr-o nouă strategie de comunicare: „Biocarpet reînvie farmecul covorului!”. Biocarpet aduce din nou în casă covorul, pentru că acest element de design interior readuce consumatorilor și caldura caminului, atât la propriu, cât și la figurat.

Biocarpet este un produs al Companiei Interstar Chim S.A., parte a Grupului Eureka (companie producătoare de produse pentru curățarea casei), fondat în urmă cu 50 de ani in Cipru. Eureka Group activează pe mai multe piețe din regiune (România, Cipru, Grecia, Ucraina, Bulgaria, Moldova), precum și în alte țări din Asia Centrala. În anul 2009 cifra de afaceri a grupului a depășit 73 milioane Euro. 2009 a fost al 10-lea an de creștere cu două cifre pentru afacerea din România. Cifra de afaceri a Interstar Chim S.A. a atins 21 milioane Euro in 2009 (în creștere cu 15% fata de 2008). In 2010, cresterea a fost de 5% fata de 2009 . Interstar Chim S.A. este o companie antreprenorială, care se mândrește cu cele 2 branduri lider ale sale: Biocarpet (cu peste 54% cotă de piață pentru produsele de curățat covoare conform datelor de Retail Audit și peste 60% loialitate de brand conform unui studiu efectuat de D&D Research in 2010) și Peak WC (cu 35% cota de piață pentru săpunurile solide de toaleta). Compania este un marketing challenger care îndrăznește în vremuri de criză să lanseze branduri noi de la zero, să repoziționeze și să reinventeze branduri în 2011.

Bucuresti, 28.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *