Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bilbor, cel mai nou brand de apa minerala, aduce puritate de la altitudine

Exista un loc pe care natura l-a iubit mai mult decat pe altele…exista un loc in care puritatea razbate la fiecare pas…exista o apa de o puritate extraordinara…si exista o poveste care abia incepe sa fie spusa, odata cu lansarea celui mai nou brand de apa minerela de pe piata autohtona. Adresata persoanelor active, prinse in valtoarea evenimentelor, apa Bilbor aduce in viata consumatorilor un strop de natura care purifica organismul si revigoreaza mintea.

In perioada 24 iunie – 31 iulie, publicul roman va asculta povestea Bilbor, spusa prin intermediul unui mix de comunicare, ce va include o campanie outdoor (260 de panouri in principalele orase din Romania), o ampla campanie de presa in principalele publicatii glossy si de business, o campanie in marile cinematografe din Bucuresti si alte 7 orase din tara, dar si o campanie TV, pe durata careia spotul va rula de peste 3500 de ori. Valoarea totala a campaniei, calculata la rate card, se ridica la aproximativ 2 milioane de euro.

Primul spot TV al apei Bilbor, care marcheaza totodata si intrarea noului produs pe piata autohtona, a fost realizat in zona Bilbor, judetul Harghita, locul din care este extrasa apa minerala.

"Pentru a arata beneficiile Bilbor, o apa cu adevarat pura, ne-am dorit sa aratam publicului in prima faza, intr-un mod cat se poate de onest, zona de provenienta a produsului. Imaginile sunt spectaculoase si probabil ca multi dintre cei care vor viziona spotul vor fi tentati sa creada ca flimarile au fost realizate in strainatate, insa ii asiguram ca acestea sunt 100% reale.", a declarat Doron Zilberstein, Vice Presedinte Marketing Bilbor Mineral Water.

Echipa Bilbor este formata din Doron Zilberstein – Vice-Presedinte Marketing, Elena Maracine – Category Manager Soft Drinks & Water si Cristina Hamilton – Brand Manager. In proiect au participat, din partea Publicis Romania: Razvan Capanescu – Creative Director, Dragos Ometita – Art Director, Cezar Panait – Copywriter, Camelia Efrimov – A/V Producer Manager, Liviu Efrimov – A/V Producer, Catalin Albu – Group Account Director, Kati Szasz – Account Manager si Victor Maier – Junior Account Executive. Din partea agentiei de media, Mediaedge:cia, echipa este formata din: Mihaela Antonescu – Media Director si Raluca Mihai – Strategic Media Coordinator.

Bilbor este un produs cu puritate ridicata, indicele concentratiei de substante care se constituie ca rezultat al exploatarii umane si industrial fiind aproape zero. Apa provine dintr-un bazin hidrografic subteran purificat si imbogatit cu minerale in mod natural datorita compozitiei speciale din rocile vulcanice din zona.

Apa minerala plata Bilbor provine dintr-un izvor situat la peste 1100 metri altitudine in inima Muntilor Calimani si aduce in viata ta un strop de natura care purifica organismul si revigoreaza mintea. Izvorul se numara printre putinele din Romania situate la o inaltime atat de mare, motiv pentru care apa are o puritate naturala rar intalnita si o compozitie minerala usoara, potrivita pentru hidratarea si purificarea organismului. Apa minerala carbogazificata Bilbor este extrasa dintr-un izvor situat in aceeasi zona si este foarte bogata in minerale. Cercetarile efectuate au relevat calitati importante ale sursei de apa, precum dioxid de carbon natural, continut ridicat de potasiu, esential pentru sanatatea organismului si un raport echilibrat calciu – magneziu.

Apa minerala Bilbor este imbuteliata de compania Bilbor Mineral Water SRL, parte din grupul United Romanian Breweries Bereprod, unul dintre principalii producatori si importatori de bere si bauturi racoritoare din Romania, care a ales zona Bilbor pentru intrarea pe un nou segment de piata – acela al apelor minerale.

Bucuresti, 01.07.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.