Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bilant 2007: 34,8 mil euro pentru comertul electronic cu plata online

Valoarea totală a pieţei de comerţ electronic cu plata online prin card a crescut în 2007 cu 263% faţă de anul 2006, atingând suma de 34,8 milioane euro şi un număr de 449.000 de tranzacţii, conform RomCard. Magazinele online româneşti care folosesc soluţia ePayment® au înregistrat un total de 344.000 tranzacţii, cu o valoare totală de 29,5 milioane de euro. Creşterea concurenţei pe piaţă, planurile de dezvoltare şi schimbarea comportamentului consumatorului care devine din ce în ce mai pretenţios, au determinat companiile să caute noi metode şi canale prin care să îşi poată creşte vânzările iar mediul online oferă oportunităţi interesante. Posibilitatea de a promova produse şi de a oferi servicii cu valoare adăugată, la costuri reduse, către un public variat dar direct interesat sau, din alt punct de vedere,  posibilitatea de a dezvolta un business propriu chiar şi cu investiţii mai mici sunt doar câteva din avantajele mediului online care nu pot fi ignorate. Ca urmare în 2007 am asistat la intrarea în acest sector a unor companii cu un portofoliu important de clienţi, alături de creşterea puternică a numărului de magazine online.

„Principala realizare în 2007 este aceea că mediul online şi-a arătat adevăratul potenţial. Avem clienţi care au început să lucreze cu noi în 2007 şi care si acum inregistreaza un importantant procent din vanazari prin canalul online iar strategia de dezvoltare a intregii companii este chiar dictata de oportunitatile, competitia si obiectivele online. Este loc pentru toată lumea şi pentru jucătorii mari, care caută noi metode de dezvoltare şi pentru tinerii antreprenori. Atât timp cât oferi profesionalism, nu dezamăgeşti şi ai o strategie corectă, succesul nu are cum să nu vină”, declară Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.

Cea mai bună perioadă a anului, a fost, în mod tradiţional, ultimul trimestru. Astfel în perioada octombrie-decembrie vânzările au fost de 9,9 milioane de euro, o contribuţie importantă având-o pachetele turistice pentru luna decembrie care se vând încă din octombrie. În ultimele două luni ale anului trecut, valoarea tranzacţiilor a depăşit 6,2 milioane de euro, în creştere cu 153% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Potrivit statisticilor GECAD ePayment, în perioada sărbătorilor, românii au cumpărat în special pachete turistice, produse IT&electrocasnice, jucării şi cadouri de pe site-urile specializate dar şi produse şi servicii de telecomunicaţii.

„În ceea ce priveşte evoluţia pieţei în 2008, pentru finalul anului estimăm o valoare totală de 70 de milioane euro şi un număr de 780.000 de tranzacţii. De asemenea, ne aşteptăm să crească şi ponderea plăţilor online din piaţa totală de comerţ electronic, de la 15-20% cât este în prezent, la 25%”, afirmă Carmen Sebe.

Bucuresti, 7.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.