Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Bijuterii ambientale marca CIF INOX & LOWE

Lux, strălucire, bijuterii, mobilier de bucătărie
care transformă banala încăpere în
cel mai strălucitor spaţiu al casei.

Cum asta? Orice obiect de inox curăţat cu Cif Inox devine o bijuterie. Spune promoţia “Câştigă o bijuterie de bucătărie”, lansată de brandul Cif împreună cu Lowe.

Oferindu-le utilizatorilor Cif Inox şansa de a câştiga premii (vouchere pentru aparatură şi obiecte din inox de la Franke), promoţia “Câştigă o bijuterie de bucătărie” vorbeşte despre Cif Inox, un produs premium inovator, care curăţă uşor murdăria de pe suprafeţele de inox, fără să le zgârie şi lăsând suprafeţele curate, fără urme de apă sau amprente. Disponibil în două variante, spray şi gel, Cif Inox este creat special pentru a asigura îngrijire şi strălucire obiectelor de inox.
Inspirată de ideea că orice obiect de inox curăţat cu Cif Inox capătă o strălucire ca de oglinda şi devine, astfel, o bijuterie, campania “Câştigă o bijuterie de bucătărie” este creată & dezvoltată de Lowe & Partners în jurul ideii de lux pretenţios şi are un key visual surprinzător – în hipermarketuri, de exemplu, găsim un indoor ce prezintă modele de electrocasnice de inox în cutii de bijuterii, cu dimensiuni pe măsură. Campania se adresează cu precădere femeilor moderne, pasionate de amenajarea casei, de confort şi lux, şi care îndrăgesc suprafeţele din inox.

„Vorbind cu consumatorii noştri, am realizat că dotarea cu electrocasnice şi accesorii din inox a devenit, în ultima perioadă, unul dintre standardele la care trebuie să se ridice o bucătărie pentru a fi considerată premium. Însă frumuseţea şi eleganţa inoxului erau adesea umbrite de dificultatea întreţinerii acestui material. În concluzie, consumatorii aveau nevoie de un produs de curăţare creat special pentru obiectele din inox. De aceea, un brand-lider de piaţă precum Cif, care iubeşte suprafeţele, dar urăşte murdăria, a venit în întâmpinarea acestei nevoi a consumatorilor săi, extinzându-şi portofoliul cu două produse destinate curăţării suprafeţelor din inox”, declară Cora Băiaşiu, Brand Activation Manager Cif & Domestos, Unilever South Central Europe.

„<The modern woman> este cea care visează la mai mult, este la curent cu tendinţele şi li se aliniază în scurt timp. Iar Cif Inox este brandul care răspunde acestor exigenţe, pentru că induce un adevărat stil de viaţă, unul strălucitor”, declară Anca Diţu, Senior Account Manager Lowe & Partners.

Prin campania promoţională care se desfăşoară în perioada 15 iunie-15 august, Cif oferă 10 premii constând în vouchere a câte 5.000 RON pentru achiziţionarea de aparatură şi obiecte din inox de la Franke. Brandul Cif este lider de piaţă pe segmentul produselor pentru curăţarea suprafeţelor mici din locuinţă, deţinând în 2006 o cotă de piaţă valorică medie de 24% în acest segment, conform The Nielsen Company.

Principalele canale de comunicare pe care se derulează campania sunt revistele glossy pentru femei şi revistele de amenajări şi decoraţiuni, la care se adaugă radio, internet, site-ul dedicat (www.inoxstil.ro) şi acţiunile de branding în marile hipermarketuri din Bucureşti.

Echipa Lowe & Partners care a creat această promoţie este formată din: Simona Copil – Copy, Claudia Pascu – Art, Andreea Chirică – Group Creative Director, Alina Cuzmin şi Anca Diţu – Client Service, Marius Burlan- DTP. Echipa Unilever este formată din Cora Băiaşiu – Brand Building Manager HHC şi Rareş Ciovică – Category Manager HHC.

Bucuresti, 26.06.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *