Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bigger Group – printre cei 5 finalisti ai concursului

pentru logo Summit Nato

Lucrarea “Domnişoara Pogany”, înscrisă de Bigger Group la concursul de creaţie pentru logo-ul Summit-ului NATO 2008, s-a aflat printre cele cinci proiecte finaliste. Aceasta este una dintre cele trei propuneri de logo făcute de Bigger Group pentru această competiţie.

Ministerul Afacerilor Externe a organizat, în perioada 23 august – 20 septembrie, un concurs de creaţie pentru logo-ul Summit-ului NATO 2008, summit ce va fi organizat la Bucureşti, în perioada 2-4 aprilie 2008. Un juriu desemnat de către organizatori, din care au făcut parte experţi în arte plastice, design, creaţie media, scenografie, a selectat dintre toate proiectele înscrise în concurs cele mai bune cinci proiecte care au fost trimise catre jurizare Secretariatului Internaţional NATO. Mihai Fulga, Graphic Designer la Bigger Group, este autorul lucrării finaliste: “Îmi place să particip la astfel de concursuri, iar sigla pentru Summit-ul NATO a reprezentat o provocare cu totul aparte datorită importanţei acestui eveniment. Sunt mulţumit de toate cele trei variante pe care le-am dezvoltat, însă am mizat pe lucrarea care a ajuns în finală”.

Ştefan Voloacă, Creative Director Bigger Group, adaugă: "Mă bucură foarte tare succesele Graphic Designer-ilor noştri, pentru că este o arie de expertiză în care excelăm, cu proiecte care pleacă de la un logo sau un manual de identitate până la refacerea completă a ambalajelor unei game de produse. Felicitări Mihai!"

Domnişoara Pogany, celebra sculptură a lui Brâncuşi, reprezintă un simbol naţional al artei moderne româneşti şi a inspirat prin liniile sale de construcţie forma iconului propus. Lucrarea are notorietate în SUA, cea mai importantă ţară a NATO, fiind expusă în New York, la Muzeul de Artă Modernă. Identitatea creată subliniază ideea de unitate prin îmbinare armonioasă, într-o linie continuă, a culorilor drapelului românesc cu albastrul NATO, prin trecerea de la cele două curbe la una singură.

Bigger Group este un grup de companii care oferă servicii de comunicare integrată. Grupul de companii Bigger există pe piaţa din România încă din 2005 iar la sfârşitului anului 2007 a trecut printr-un proces de rebranding, devenind din Starlink Group, Bigger Group. 

Bucuresti, 6.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.