metalshow

BIC Romania nu a avut nevoie de pitch

pentru a lucra cu Brands&Bears
 
 Este o certitudine faptul că Brands&Bears a câştigat încrederea celor de la BIC România. Aşa se face că anul acesta agenţiei i-au fost încredinţate, fără pitch, două Campanii de comunicare importante, pentru BIC® Papetărie şi pentru BIC® Aparate de ras.
„Ne dorim foarte tare să repetăm şi chiar să reuşim să depăşim succesele din ceilalţi ani, în ceea ce priveşte aceste două conturi. Desigur, avantajele noastre sunt evidente pentru că experienţa pe aceste conturi ne face munca cu mult mai uşoară. Un alt avantaj important vine din faptul că lucrăm pentru un brand care cere creativitate mai presus de orice altceva. Vorbim cu un target format din copii şi respectiv din tineri. De aceea, cu cât suntem mai creativi, cu atât suntem mai aproape de mintea şi sufletul consumatorului iar mesajul este recepţionat aşa cum ne dorim noi.” – spune Cristina Lambru, Director de Creatie Brands & Bears.

“BIC® este un brand dinamic iar BIC® Aparate de ras ilustrează bine această dinamica, atat prin gama de produse cat si prin modul de comunicare cu consumatorii-tinta.” – Mihaela Traistaru – Category Manager Aparate de Ras BIC®.
Iar Magda Darac – Category Manager Papetarie BIC® – completeaza : “Atunci când lucrezi cu BIC®, ai întotdeauna nevoie de idei proaspete, care să iasă din tipare, şi care să provoace consumatorul la descoperirea unor lucruri noi, care să-i stârnească curiozitatea. Brands&Bears este agentia care poate livra astfel de idei si are si capacitatea de implementare a acestora.”

Brands&Bears a început deja pregătirea minuţioasă a campaniilor promoţionale şi anunţă că acestea vor veni împreună cu mesaje care să fie 100% out of the box atât pentru BIC® Aparate de ras, cât şi pentru BIC® Papetărie. În prim plan vor fi acţiunile neconvenţionale, care şi anul trecut au oferit consumatorilor de BIC® Aparate de ras un plus de adrenalină.  Aşa acum am spus şi mai sus, şi în acest an cuvântul de ordine va fi „neconvenţional”.

Anul trecut aparatele de ras BIC® Comfort 3 au reprezentat locomotiva care a tras întreaga campanie de comunicare pentru anul 2006. Pentru anul acesta BIC vine cu o surpriză pentru femei promovând şi gama Soleil care are şi produse speciale pentru tinerele doamne şi domnişoare. Iar la BIC® Papetărie surprizele se vor tine lant…..
Echipa BIC Romania, Marketing – Magda Darac – Category Manager Papetarie … si Mihaela Traistaru – Category Manager Aparate de Ras.        

Echipa Brands&Bears care are grijă ca şi anul acesta campaniile BIC să fie cu adevărat reuşite va fi coordonată de Cristina Lambru – Director de Creaţie, George Turliu – Production Manager si Emanuel Grigorcea – Client Service Director.

Bucuresti, 16.2.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *