Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bergenbier si Leo Burnett

readuc in atentie ambalajul Q-Pack

Bergenbier si Leo Burnett Romania au lansat, la inceputul lunii, o noua campanie tactica de reamintire a calitatilor ambalajului Q-Pack. “Minitehnicus” isi propune, printr-o elaborata executie TV, sa readuca in atentia publicului avantajele Q-Pack. Irina Burlan, copywriter Leo Burnett, explica ideea spotului: “Fie ca a avut ambitia sa isi repare singur televizorul, ca a fost curios ce e inauntrul unui aparat de radio, ca deschide uneori capota masinii convins ca stie exact ce se petrece acolo, ca se uita dupa cele mai noi gadget-uri sau doar colectioneaza suruburi si rulmenti, orice barbat are in genele sale ceva care il apleaca inevitabil spre tehnica. De aici si ideea spotului, in care facem o demonstratie – foarte haioasa si inventiva – a spiritului tehnic care ii defineste pe barbati ca “specie”. Pentru ca numai o minte de “minitehnicus” desavarsit putea sa nascoceasca un mecanism atat de spectaculos care sa aiba ca unica finalitate simpla apasare a butonului telecomenzii. Si pentru ca recunoaste inclinatia puternica a barbatilor catre tehnica, Bergenbier a ales sa puna si in bere cea mai avansata tehnologie, creand astfel Q-Pack-ul, care pastreaza in cele mai bune conditii berea barbatilor autentici.”

Realizarea spotului a durat noua ore si, ca orice filmare care necesita maxima precizie, nu a fost ocolita de surprize. Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director, dezvaluie din culisele filmarii spotului “Minitehnicus”: “Nu intotdeauna spoturile  care implica multe locatii si multa figuratie sunt cele mai complicate. Ca dovada, "Minitehnicus"  care, desi  filmat intr-o singura locatie cu numai doua personaje reale si un "personaj virtual"- mecanismul, a reusit sa dea multa bataie de cap echipei care a participat la realizarea spotului. Ce te faci cand, inainte de filmare, faci nenumarate probe cu mecanismul care arata si functioneaza asa cum ti-ai propus iar in ziua filmarii se blocheaza? Te inarmezi cu rabdare si astepti cu speranta ca defectiunea se va remedia in timp util. Pana la urma, totul a iesit asa cum ne-am propus.”

Spotul “Minitehnicus” produs de Castel Film si regizat de Razvan Marculescu poate fi vizionat intre 6 septembrie – 10 octombrie pe principalele posturi de televiziune si este sustinut de materiale publicitare la punctele de vanzare.

Din partea Interbrew au contribuit la realizarea campaniei: Liviu Irimia – Marketing Director; Ştefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier; Oana Robu – Marketing Executive; Cosmin Toma – Marketing Executive.

Echipa Leo Burnett care semneaza acesta camapanie este formata din: Bogdan Naumovici – Creative Director; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Irina Burlan – Copywriter; Alexandru Icodin – Art Director; Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Andrei Orcula – Junior Art Director; Laurentiu Semeniuc – Senior Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Mihai Stănescu – A/V Production Manager; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Manager; Irina Revnic – Brand Communication Executive.

Bucuresti, 14.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.