expoplast Sibiu 2019

Bergenbier ramane motorul principal de crestere

pentru Interbrew Romania

Interbrew Romania a inregistrat in primul trimestru al anului 2006 volume in crestere cu 34% fata de aceeasi perioada a 2005. Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, cota de piata a companiei a ajuns la 21,8 %.

In primele trei luni ale anului 2006 Interbrew Romania a continuat sa castige teren in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack si Noroc PET, cota de piata in segment ajungand la 18, 7 %, in crestere cu 4 puncte procentuale fata de primul trimestru al 2005, conform MEMRB. Stella Artois si Beck’s au inregistrat si ele cresteri importante, continuand sa domine segmentul berilor premium si super-premium.

“Anul 2006 a inceput foarte bine pentru Interbrew Romania, dupa primul trimestru am inregistrat cresteri relevante cu toate marcile noastre. Cel mai semnificativ succes pentru aceste prime trei luni este Bergenbier, locul 1 in topul marcilor din Romania, ca volum si notorietate, conform MEMRB Romania” a spus Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania.”

Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane Euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane Euro.

Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev – numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 12 ani pe piata, Interbrew Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Bucuresti, 16.05.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *