Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bergenbier – o noua executie TV

Noul spot TV realizat de Leo Burnett pentru Bergenbier pune accentul in special pe proprietatile produsului si pe componentele sale. “Comanda” este un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina.

“Brieful cerea un spot care sa vorbeasca despre calitatea si gustul berii care poarta marca Bergenbier, vazute din perspectiva imaginii masculine a brandului. Pentru ca, desi aveam de-a face cu un spot concentrat pe atributele produsului, comunicarea pe care am construit-o pentru acest brand ne cerea sa  ramanem fideli complicitatii masculine si resurselor ei de umor si ironie. Asa ca am primit – cu generozitate chiar – votul de incredere al clientului cand am propus un spot in linia comunicarii pe care am construit-o pana acum. Un spot a carui idee a venit spontan, dintr-o intamplare amuzanta reala, petrecuta la filmarile de la “Cainele”. Un spot in care devine evident ca barbatii aleg intotdeauna sa bea ce le place, ce ii reprezinta si ce le alimenteaza umorul si complicitatea: berea adevarata”, precizeaza Irina Burlan, copywriter.

Spotul „Comanda” a fost produs de Multimedia Est, regizat de Alexis Sweet si poate fi vizionat incepand cu data de 10 februarie a.c. la urmatoarele posturi de televiziune:  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici – Creative Director, Alexandru Icodin – Art Director, Irina Burlan – Copywriter, Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Roman Tolici – Chieff Illustrator Officer; Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Floroian – Brand Communication Supervisor, Irina Revnic – Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner, Costin Radu – Junior Strategic Planner, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Bogdan Petrovici – Production Manager.

Din partea Interbrew Romania au contribuit la realizarea proiectului: Liviu Irimia – Marketing Director, Stefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier, Vlad Craioveanu – Marketing Executive Bergenbier si Bogdan Lefter – Marketing Executive Bergenbier.

Bergenbier este marcă a companiei Interbrew România, filiala locală a concernului multinaţional InBev, numărul 1 mondial. InBev mai produce în România renumitele mărci Stella Artois, Beck’s şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

Leo Burnett Romania se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în Romania, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est in 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.