Mediascope, agenție de trade marketing și inovație, semnează una dintre cele mai dinamice lansări în retail din industria românească de bere pentru prima parte a anul 2025. Madrí Excepcional este o bere urban lager și o fuziune reușită între elementele tradiționale și influențele moderne, menită să dinamizeze segmentul affordable premium și să ofere consumatorilor o experiență inedită.
În România, brandul este adus și produs de Bergenbier S.A., unul dintre cei mai activi producători locali de bere, care mizează pe potențialul categoriei premium accesibile. Inspirată de efervescența și spiritul inovator al Madridului, identitatea vizuală Madrí Excepcional are în prim-plan culoarea roșie și figura Chulapo, un simbol al atitudinii îndrăznețe și al stilului urban sofisticat din capitala iberică.
Campania de vizibilitate Madrí Excepcional și teatralizările inovatoare prezente pe toate canalele de distribuție poartă semnătura Mediascope. Ele au la bază elementele de brand Madrí Excepcional și abordări disruptive, soluții creative ce reimaginează vizibilitatea in-store și integrează tehnologia digitală, pentru a transmite personalitatea mediteraneană a brandului Madrí Excepcional.
Mai mult de atât, pentru a susține lansarea Madrí Excepcional în România, Mediascope a creat conceptul „Corner Screens”, menit să ofere o experiență imersivă la punctul de vânzare. Această abordare îmbină elemente tradiționale de promovare în magazine cu canvas-uri digitale imersive, asigurând totodată colectarea de date și feedback-ul în timp real. Astfel, consumatorii adulți sunt conectați direct cu universul vizual Madrí Excepcional și experimentează psiho-emoțional ceea ce brandul își propune să transmită prin identitatea sa vizuală și mesajele de comunicare.
„Ne-am dorit să aducem în fața publicului român un concept nou de implementare în retail care să comunice inedit mesajul principal Madrí Excepcional “Descoperă sufletul Madridului” și, totodată, să celebreze vremurile moderne pe care le trăim, ghidate de inovație. „Corner Screens” este răspunsul nostru la provocarea de a integra ingenios tehnologia în spațiul de retail și de a crea o conexiune profundă între brand și consumator, chiar de la momentul lansării pe piață. Suntem mândri de această fuziune dintre tradițional și digital și nu ne vom opri aici. Abia așteptăm să prezentăm brandul Madrí Excepcional consumatorilor români în formate memorabile și cu ocazia următoarelor campanii,” a declarat Dragoș Bocai, Director General Mediascope.
„Prin fiecare activare Madrí Excepcional vrem să aducem consumatorilor din România o parte din povestea acestui brand vibrant. Folosim inovația pentru ca povestea brandului să prindă viață direct la raft. Cuvântul «excepțional» ne ghidează toate implementările din 2025: vom valorifica tehnologia, designul disruptiv și insighturile din retail pentru a livra experiențe memorabile, care exprimă spiritul inovator și personalitatea unică a Madrí Excepcional,” a declarat Anca Cojocaru, Brand Manager Madrí Excepcional.
Madrí Excepcional este disponibilă în formate multiple (sticlă de 330 ml, 500 ml, doză de aluminiu de 500 ml, draft și pachete promo 5+1), oferind retailerilor o oportunitate de creștere și consumatorilor o alternativă affordable premium originală.
Formatele de implementare inovatoare #madetobeseen Mediascope au urmărit:
- Oferirea unei experiențe de brand captivante în retail: Consumatorii pot explora povestea Madrí Excepcional printr-o interfață digitală integrată în spațiul fizic.
- Interacțiune sporită: „Corner Screens” conferă un plus de interactivitate și conectează publicul cu spiritul vibrant al Madridului, favorizând atașamentul față de brand.
- Adaptabilitate și date în timp real: Soluțiile digitale integrate teatralizărilor și POSM-urilor permit evaluarea eficienței campaniei prin data collection, feedback imediat și ajustări rapide în funcție de preferințele publicului.
Brandul de bere a debutat cu succes pe piața britanică în 2020, ajungând rapid în topul preferințelor consumatorilor și fiind distins cu premii internaționale pentru calitate.