Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Berea, in topul preferintelor romanilor pentru masa de Craciun

Conform unui sondaj realizat la solicitarea Tuborg România în perioada 03-05 noiembrie, berea este una dintre băuturile cel mai des cumpărate în perioada sărbătorilor de iarnă, alături de apă şi sucuri. Astfel, conform cercetării la care au răspuns peste 1400 de persoane, pe lista de cumpărături pentru masa de Crăciun a românilor se regăsesc sucurile (25.45 %), fiind urmate de apa minerală (21.75 %) şi bere (18.87%).

Cercetarea a fost realizată cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg România, cu ocazia lansării pe plan local a ediţiei limitate de sărbători Tuborg Christmas Brew. În cadrul acestei cercetări, o treime din bărbaţii români au declarat că beau Tuborg Chrismas Brew cel puţin o dată în perioada Crăciunului, în timp ce mai bine de 20% dintre ei au susţinut că sunt consumatori frecvenţi ai acestei ediţii speciale (cel puţin o dată pe săptămână în perioada sărbătorilor de iarnă). Aceştia asociază, de altfel, Tuborg Christmas Brew cu culoarea albastră care se regaseşte atât în ambalajul acestui produs, cat şi în toate elementele de comunicare (42.54%), cu masa de sărbători în proporţie de 31,14% şi cu petrecerile organizate în această perioadă de producătorul de bere Tuborg (10,96%).

„Dacă acum 12 ani părea un gest curajos să aducem pe piaţa din România Tuborg Christmas Brew, cercetarea realizată aceste zile ne demonstrează că în acest timp, am reuşit să dezvoltăm preferinţele consumatorului român pentru acest tip de produs şi că acesta a început să asocieze perioada sărbătorilor de iarnă cu Tuborg Christmas Brew. Această cercetare ne bucură nespus, pentru că ne-am dat seama că suntem prezenţi pe lista preferinţelor românilor în perioada sărbatorilor de iarnă, unul dintre cel mai festive momente din an” a declarat Doron Zilberstein (Vice Presedinte Marketing, URBB).

Caravana Tuborg Christmas Brew a început anul acesta, aşa cum a fost deja publicul obişnuit, în primul week-end al lunii noiembrie. Astfel, în zilele de 04 si 05 noiembrie, 12 locaţii din Centrul Vechi al Capitalei au fost vizitate de Caravana Tuborg Christmas Brew, unde au fost oferite peste 1000 de premii constând în sticle de bere şi obiecte promotionale marca Tuborg Christmas Brew. Peste 3000 de persoane au intrat în contact cu berea ce aduce mai aproapre sărbatorile de iarnă în week-endul ce tocmai a trecut.

În următoarele săptămâni caravana Tuborg Christmas Brew va ajunge în 60 de locatii din mai multe oraşe din ţară: Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Iaşi, Galaţi, Braşov, Sibiu si Ploieşti oferind consumatorilor posibilitatea de a se bucura de primele sticle Tuborg Christmas Brew oferite cadou de crăciuniţele albastre. Caravana Tuborg Christmas va fi alcătuită din traditionalul camion Tuborg Christmas Brew, alături de modernele şi noile maşini albastre SsangYong Korando ce vor transporta crăciuniţele.

Având un conţinut de alcool de 5.6%, Tuborg Christmas Brew este o bere brun roscată, produsă din trei tipuri de malţ, având o aromă distinctă de lemn dulce. Reţeta sa a fost inventată în 1981, de către maestrul berar Per Krieger Lassen, prin amestecarea a trei tipuri de beri distincte. Aflată de peste 27 de ani în topul preferinţelor băutorilor de bere din Danemarca, locul în care a fost produsă pentru prima dată în lume, Tuborg Christmas Brew a creat tradiţia lansării simultane a ediţiilor din România cu cele din Danemarca, Germania,Rusia şi alte ţări europene.

Bucuresti, 08.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.