free download 78 travel guides written by experts

Berea Ciucas isi redefineste identitatea vizuala

Ciucaş îşi reimprospătează identitatea vizuală şi lansează două noi ambalaje pentru sticla de 0,5 si petul de 2 l. „Berea de la munte”  comunică această etapă nouă a brandului printr-o campanie de ATL ce readuce în prim plan noi ipostaze în care se regăsesc cele două personaje reprezentative pentru marca Ciucaş: Cerbul Cornel şi prietenul său, Mitică.

Sticla de 0,5l are de acum o nouă formă, fiind mai uşor de utilizat şi mai vizibilă la raft. De asemenea, pet-ul de 2l are o formă unică, prietenoasă, de culoare verde – elemente menite să reflecte valorile berii de la munte.

Pe lângă introducerea noilor ambalaje, atât logo-ul Ciucaş, cât şi etichetele sticlelor au fost redefinite, păstrand, însă, accentele definitorii ale „berii de la munte”. Astfel, logo-ul asigură o vizibilitate mai mare al muntelui stilizat şi beneficiază de culori vii şi fonturi dinamice, definind mai bine marca ce a atras tot mai mult aprecierea consumatorilor în ultimii ani. Totodată, în noile etichete cerbul devine un personaj mai vizibil, ca reprezentant al muntelui – locul de origine al berii de la 1892.

„Este o etapă importantă în viaţa mărcii, care s-a dezvoltat semnificativ în ultimii ani. De aceea, am decis să ne răsplătim consumatorii, oferindu-le o viziune autentică asupra „berii de la munte”, o viziune ce inspiră relaxare si bucuria ieşirilor în mijlocul naturii.  Totodată, ne propunem o mai bună vizibilitate a mărcii la nivel naţional şi o mai mare apropiere de consumatori”, a declarat Sandina Olteanu, Brand Manager Ciucaş.

Campania de promovare a debutat pe 9 aprilie şi va fi susţinută de un spot TV ce va rula pe principalele posturi naţionale, o campanie outdoor naţională, precum şi prin acţiuni şi materiale informative la punctele de vânzare. Spotul TV îi surprinde pe cei doi prieteni, Cerbul Cornel şi Mitică, impreună cu amicii lor la pescuit, în aceeaşi atmosferă de relaxare şi bună dispozitie.

Agenţiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei Ciucaş au fost: pentru spot-ul TV – Gavrilă&Asociaţii, în timp ce campania media a fost asigurată de United Media.

Bucuresti, 15.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *