free download 78 travel guides written by experts

Beck’s te invita la concertul Depeche Mode, 16 mai, Parcul Izvor

·    Câştigă 2500 de invitaţii la concertul Depeche Mode de la Bucureşti
·    Câştigă 1000 de iPod-uri shuffle
·    Vizitează noul site www.becks.ro

În perioada 1 aprilie – 15 mai 2009, Beck’s deruleaza o promoţie la nivel naţional ce oferă consumatorilor ocazia de a câştiga invitaţii la concertul Depeche Mode sau iPod-uri shuffle. În total sunt oferite 2500 de invitaţii la concertul formaţiei britanice din 16 mai, care va avea loc în Parcul Izvor din Capitală şi 1000 iPod-uri shuffle de 2GB, personalizate Beck’s.

Promoţia dispune de o mecanică integrată, în care posibilitatea de înscriere este oferită atât prin SMS cât şi prin intermediul site-ului www.becks.ro. Pentru a câştiga unul dintre cele 3500 de premii, consumatorii trimit prin SMS, la numărul 1866, codurile alfanumerice pe care le vor regăsi sub capacele sticlelor de Beck’s 0,5L, 0,33L şi dozelor 0,5L. Cumpărătorii trebuie să păstreze capacul cutiei/sticlei şi, dacă au fost desemnaţi câştigători, vor fi validaţi prin Infoline, iar premiul le va fi trimis prin curier.

Promoţia naţională cuprinde atât canalele HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts (supermarket, hypermarket) cat şi magazinele alimentare tradiţionale.

Consumatorii Beck’s descoperă campania şi premiile prin intermediul celor mai cunoscute şi eficiente canale de comunicare: spot TV, spot radio, outdoor, materiale de semnalizare la raft, internet. Lansat cu această ocazie, site-ul www.becks.ro oferă suplimentar consumatorilor şansa de a câştiga 20 de invitaţii VIP şi 90 de invitaţii la gazon A la concertul Depeche Mode, precum si oportunitatea de a intra în culisele acestui eveniment unic, demonstrând că sunt adevăraţi fani Beck’s şi Depeche Mode. (pentru detalii vizitaţi www.becks.ro). 

Prezenţa Beck’s în spaţiul internet prin intermediul site-ul www.becks.ro, vizează apropierea de publicul tânăr pentru care universul web a devenit un mijloc cotidian de căutare a informaţiei.

“Când am ajuns la crearea mixului de comunicare, am ţinut cont de profilul consumatorilor cărora li se adresează marca. Beck’s se adresează unui target tânăr, dinamic, mereu în mişcare, în căutarea provocărilor şi a distracţiei, de aceea mediul online este o componentă importantă în comunicarea noastră, aşa că am ales să lansăm site-ul www.becks.ro o dată cu aceasta promoţie naţională”, a declarat Adrian Ciulei, Brand Manager Beck’s.

Bucuresti, 01.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *