expoplast Sibiu 2019

Bebelusii invadeaza magazinele, revistele, saloanele de cosmetica

şi plajele din România
In a doua etapă a campaniei “Dragoste fără griji”, realizată de GMP

Cu mesajul “Un copil poate apărea când te astepţi mai puţin. Hotărăşte tu momentul potrivit”, GMP continuă proiectul “Dragoste fără griji”, o campanie educativă realizată pentru Societatea de Educaţie Contraceptivă şi Sexuală (SECS).
“Dragoste fără griji” este o campanie integrată care a început în luna martie a acestui an şi este ancorată într-o strategie pe termen mediu (1 an). Obiectivul acesteia este informarea femeilor asupra metodelor contraceptive moderne existente în România şi mobilizarea acestora să apeleze la un specialist pentru a alege împreună metoda care se potriveşte cel mai bine stilului lor de viaţă.

Partea a doua a campaniei se desfăşoară în perioada iulie – octombrie, sub umbrela “Alege să te bucuri de viaţa ta sexuală şi să nu îţi faci griji în privinţa ei. Foloseşte metode moderne de contracepţie”.

“Iată că am ajuns şi la etapa a doua a campaniei SECS. După ce în prima parte am pus accentul pe riscurile avortului, ne folosim acum de o varietate de canale neconvenţionale ca să comunicam esenţa celei de a doua etape: un copil poate apărea când te aştepţi mai puţin. De aceea venim cu bebeluşi acolo unde publicul nostru ţintă nu se aşteaptă deloc să-i vadă! Am vrut să ţinem cont şi de faptul că este perioada vacanţelor – şi de comportamentul tinerilor la mare. Vrem să le atragem atenţia fără să le dam lecţii totuşi! ”, a spus Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP.

Spotul “Volei” (30”) surprinde o scenă din viaţa lipsită de griji a tinerilor – un grup de fete şi băieţi care joacă volei pe plajă. Spotul prezintă într-o manieră directă şi clară mesajul campaniei “Un copil poate apărea când te aştepţi mai puţin. Hotărăşte tu momentul potrivit. Foloseşte metode contraceptive moderne”, subliniat în final de momentul în care fata se trezeşte cu un bebeluş în braţe.
Filmările au durat 1 zi şi au avut loc în Costineşti. Casa de producţie este MultiMedia Est, regizor Tim Stoffel, producător Mihai Modalca.

Campania este difuzată în regim de spot social în perioada iulie – octombrie pe posturile naţionale: TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica şi UTV. Pe partea de print, campania a început cu un proiect neconvenţional – în paginile editoriale apar bebeluşi în rubrici neaşteptate, macheta de dezvăluire conţinând mesajul campaniei. Execuţiile creative pot fi văzute în publicaţiile: Libertatea pentru femei, Lumea femeilor, Bolero şi Unica. Campania în print conţine o execuţie cu totul specială de tip pop-up în “Zile şi Nopţi”, ediţia de Constanţa.

Componenta de BTL a campaniei se desfăşoară la mare, unde voluntarii SECS au străbătut plajele, antrenând oamenii în concursuri cu premii şi oferind informaţii despre metodele de contracepţie modernă. Vedeta activităţilor la mare a fost jocul de volei pe teme contraceptive, prin care oamenii au aflat răspunsuri la întrebările lor despre contracepţie şi au primit premii pentru “Dragoste fără griji”. Tot la mare, mesajul campaniei este vizibil pe outdoor în 10 staţiuni.

Proiectele neconvenţionale care susţin campania “Dragoste fără griji” se vor desfăşura şi în magazinele pentru femei, unde, printre umeraşele obişnuite cu haine, se vor afla umeraşe speciale cu mesajul campaniei “un copil poate apărea când te aştepţi mai puţin. Hotărăşte tu momentul potrivit”, dar şi în peste 200 de saloane de cosmetică din toată ţara.

Partenerii campaniei pe acest segment sunt: magazinele Hippi Hippi Shake, Borders, saloanele Igiena, dar şi OOPS Media, Salon Style, Euromedia, Betacons, Zile şi Nopţi.
“Dragoste fără griji” s-a născut ca urmare a unor statistici alarmante. 48% dintre femeile din România nu folosesc nici o metodă contraceptivă şi aproape jumătate din femeile intervievate au făcut cel puţin un avort în decursul vieţii (43%), conform unui studiu realizat de SECS în 2005, în parteneriat cu GFK. Campania se adresează femeilor din mediul urban şi rural cu vârste cuprinse între 15-49 de ani.
Din partea SECS, campania “Dragoste fără griji” a fost coordonată de Dr. Borbala Koo, Director Executiv SECS. Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formată din: Mirela Angelescu, Client Service Director; Ramona Sima, Group Account Director; Iulia Dragomir, Sr. Account Executive; Teodor Cucu, Strategic Planner; Oliver Kapusta, Creative Director; Luiza Ungureanu, Copywriter; Cosmin Ezaru, Art Director; Radu Teodorescu – Audio Video Producer; Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR; Roxana Poede, PR Account Manager; Raluca Andreescu, Sr. PR Executive.

Bucuresti, 1.08.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *