Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BDR Associates, lider al pietei de comunicare strategica din Romania,

crestere de 25% în primele 6 luni ale anului 2014

Agenţia a atras 10 noi clienți în România și piețele externe

BDR Associates Communication Group, lider al pieței de comunicare strategică din România, anunță o creștere de 25% a cifrei de afaceri, în primele 6 luni ale anului, în ceea ce privește serviciile consultanță si de comunicare strategică, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013. Veniturile BDR Associates au ajuns la peste 2.809.000 Ron, fiind obținute din consultanță specializată oferită clienților din România și din străinătate. Astfel, compania își reconfirmă statutul de lider al agențiilor de comunicare din România și își creează premisele pentru consolidarea prezenței pe piața din Republica Moldova și alte piețe externe, care oferă oportunități de proiecte în comunicare.

În primul semestru al anului 2014, BDR Associates a câștigat o serie de licitații importante și şi-a extins portofoliul profesional cu încă 10 clienţi de prestigiu din sectorul privat şi instituţional. Printre exemplele reprezentative pentru România se numără Chep, KPS Diagnostics Laboratory Ungaria, Vaillant România, iar în Republica Moldova, Ministerul Justiţiei, Finance in Motion GmbH & Banca Națională a Moldovei, USAID BRITE Program în Moldova și, respectiv Intercontinental Hotels, un client asistat în Georgia.

În ceea ce privește veniturile agenției în această perioadă, un procent semnificativ de aproximativ 40% a fost generat strict de consultanța în comunicare strategică, susținută de monitorizări, analiză și cercetare specializată, restul de 60 % fiind dat de alte servicii specializate, precum și de proiectele de public affairs.

“Avem motive să ne bucurăm de cifrele realizate, dar moderat și cu prudență pentru ultimul trimestru al anului, având în vedere că este an electoral, ceea ce înseamnă expectativă la nivelul potențialilor investitori interesață de România, și stagnare pe alte segmente ale fenomenelor economice, care atrag nevoi de comunicare. Ne-au încântat două lucruri: veniturile înregistrate în prima parte a anului au reprezentat în majoritate tarife pentru consultanță și servicii, ceea ce pentru orice agenție de consultanță înseamnă recunoaștere profesională, iar cifra realizată ne-a permis o creștere a cheltuielilor cu personalul de peste 12%, comparativ cu anul precedent, cu alte cuvinte investiție în oameni, a declarat Catalina Rousseau, Președinte și CEO, BDR Associates.

Conform aprecierilor agenției, tendințele importante înregistrate în zona comunicării, în prima parte a anului 2014 s-au cantonat preponderent în sfera consultanței strategice, dominantă între serviciile solicitate de către companii și instituții, declinată în activități specializate precum managementul crizei, construcția de mesaj, comunicarea prin presă sau trainingurile adaptate pe domenii și industrii.

O evoluție ascendentă s-a remarcat și în cazul unor activități care impun competențe profesionale sofisticate și consultanți experimentați și capabili să dezvolte analiză și cercetări specifice construirii unor strategii de comunicare eficiente, atât pentru politica de marketing, cât și pentru susținerea obiectivelor de afaceri ale companiilor care operează tradițional în România, sau a potențialilor investitori interesați să cunoască piața locală și specificul acesteia.

Segmentul organizării de evenimente profesionale la nivel corporatist a cunoscut o redresare spectaculoasă în istoria recentă, confirmând și în prima parte a lui 2014 interesul crescut al clienților pentru manifestări de amploare, evenimentul profesional devenind o componentă strategică și un vehicul uzitat, în scopul loializării clienților, pentru a câștiga noi segmente de piață, precum și pentru a marca un moment de vârf din viața companiei.

Numitorul comun al intereselor de comunicare, fie din partea sectorului privat, fie al celui instituțional, îl constituie armonizarea strategiilor de comunicare cu obiectivele de marketing și de afaceri, ca una din soluțiile viabile pentru menținerea poziției companiilor și împlinirea obiectivelor de afaceri pe 2014, într-un mediu economic instabil.

În primele luni ale lui 2014, BDR Associates a dezvoltat câteva evenimente de anvergură printre care Cisco Connect 2014 – manifestare anuală de referință a industriei de IT&C, Gala Superbrands, cea mai înaltă recunoaștere a performanței în branding, evenimentul aniversar Vaillant – 10 ani în România, precum şi lansarea Academiei de fotbal Atletico de Madrid, în România.

BDR Associates își continuă politica de dezvoltare și pe alte piețe, concentrându-se, ca lider de piață, pe consolidarea prezenței agenției în Republica Moldova, o piață din ce în ce mai interesantă din perspectiva potențialului pentru comunicarea strategică, la nivel instituțional.

Bucuresti, 02.09.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.