Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BDR Associates este dublu finalista la SABRE Awards 2011

Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, asociatul pentru România a celei mai mari firme de consultanţă în PR şi PA din lume, Hill & Knowlton, parte a Grupului WPP, este finalistă în competiţia Sabre Awards 2011, cu ambele proiecte înscrise în concurs.

Campania «Open your eyes» realizată pentru Centrul Oftalmologic Oculus şi proiectul« Spirit », un emoţionant demers cinematografic pentru recâştigarea încrederii în români şi în România, produs de compania Claris Films, sunt cele 2 proiecte propuse de BDR în competiţia pentru Sabre şi selectate în finală, la categoriile Health Providers şi respectiv Educational and Cultural Institutions. La fiecare secţiune din concurs, Sabre promovează în finală aproximativ 5 proiecte din miile de proiecte transmise din diverse ţări.

“Performanţa BDR Associates este cu atât mai semnificativă pentru noi, întrucât reintrăm în această competiţie strânsă, după o pauză de câţiva ani în care lipsa de timp nu ne-a permis să ţinem termenele în care trebuiau transmise proiecte şi sperăm într-o recunoaştere finală, având în vedere că am adus primul Sabre PR-ului românesc în 2006 , urcând pe cel mai înalt podium cu Marele Premiu SABRE pentru Cel mai bun proiect din Estul Europei şi menţiunea de excelenţă la categoria Cel mai bun proiect de PR pentru relaţii comunitare”, a declarat Catalina Stan, Presedinte şi CEO , BDR Associates

Cele două proiecte ale BDR Associates se alătură altor 9 proiecte finaliste în reţeaua Hill & Knowlton, cea mare companie de consultanţă în PR şi PA din lume.

SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) este cea mai cunoscută competiţie la nivel mondial din industria de comunicare, organizată în fiecare an de către prestigioasa publicaţie americană „The Holmes Report”.

Câştigătorii ediţiei 2011 vor urca pe podiumul laureaţilor pe 18 mai, la seara de gală organizată la Praga.

Despre BDR Associates:

Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates este asociatul pentru România a celei mai mari firme de consultanţă în PR şi PA din lume, Hill & Knowlton, parte a Grupului WPP. Fondată în 1995, BDR Associates a oferit de-a lungul timpului asistenţă profesionistă în domeniul comunicării strategice şi al relaţiilor publice pentru sute de clienţi, nume prestigioase ca: ABN AMRO Bank, British Airways, Cisco, Geox, HP, Intel, Lafarge, Mol, Procter & Gamble, Teraplast. Pe lângă clienţii tradiţionali, cum ar fi Pirelli, CISCO, Radisson Blu, Fujitsu, Monsanto, PCC, PricewaterhouseCoopers, GEFCO, iar în Republica Moldova Coca Cola şi Comisia Europeană, în 2010 BDR Associates a câştigat noi clienti printre care Fiskars, Oculus, Drees&Sommer, Carrier, Hotelul de Gheata, iar în Republica Moldova UNDP, BAS/BERD, Philips şi BCR Chişinău. Tot în 2010, competenţele sale şi experienţa în domeniul comunicării financiare au recomandat BDR Associates pentru a acorda asistenţă strategică prestigioasei companii americane Franklin Templeton la lansarea oficială în România, prin servicii de PR, consultanţă strategică şi public affairs. Din 2005, BDR Associates este partenerul desemnat de către Organizaţia Internaţională Superbrands pentru implementarea programelor Superbrands în România şi pentru publicarea cărţilor Superbrands.

Bucuresti, 13.04.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.