Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR simplifica platile prin telefon

· Serviciul Alo 24 Banking de la BCR are o noua funcţionalitate – opţiunea de salvare şabloane personale pentru plaţile iniţiate prin telefon.

Banca Comercială Română (BCR) continuă dezvoltarea serviciului de banking prin telefon. Pentru simplificarea tranzacţiilor prin telefon, clienţii pot acum să salveze şabloane cu datele aferente plăţilor efectuate frecvent prin Alo 24 Banking BCR.

Utilizând un şablon personal, orice plată realizată prin telefon este mai simplă deoarece clientul plătitor nu mai are grija datelor pe care trebuie să le înscrie în ordinul de plata. Informaţiile repetitive rămân salvate în aplicaţie, clientul poate să utilizeze un nume reprezentativ pentru fiecare şablon şi îl poate utiliza pentru următoarele plaţi similare.

”Alo 24 Banking BCR este un serviciu de bancă la distanţă simplu şi rapid, care poate fi folosit la orice oră, din orice loc – de exemplu, dacă eşti seara la o terasă cu prietenii şi iţi aminteşti că ai uitat să plăteşti o factură, o poţi face instant, de pe telefonul mobil. Clienţii care au deja token, trebuie doar să sune la 0800.801.BCR, unde consilierii noştri le vor oferi toate informaţiile necesare pentru activare”, a declarat Mădălina Voinea, şef departament Contact Center din cadrul Direcţiei Managementul Canalelor Retail.

Clienţii care utilizează Alo 24 Banking BCR pentru plata facturilor au fost repede atraşi de noua funcţionalitate, în prima lună de la lansare fiind salvate peste 5.000 de şaboane personale.

“Dezvoltarea acestei opţiuni a venit în urma sugestiilor primite de la clienţi. Salvarea şabloanelor personale nu implică niciun cost pentru utilizatori” a incheiat Mădălina Voinea.

Salvarea şabloanelor personale la telefon continuă seria dezvoltarilor pentru Alo 24 Banking BCR care s-au reflectat în creşterea numărului de plaţi iniţiate prin telefon. Fiind în continuă creştere, serviciul Alo 24 Banking BCR a înregistrat cu peste 80% mai multe plăţi în primul semestru al anului 2011 comparativ cu al doilea semestru din 2010. Printre cele mai apreciate lansări se numără posibilitatea deschiderii depozitelor la termen cu bonus de dobândă de 0,25 p.p. faţă de nivelul standard sau promoţional din oferta valabilă la ghişeele băncii – din noiembrie 2010 valoarea medie lunară a sumelor atrase prin Alo 24 Banking BCR a crescut de 14 ori iar sumele depuse per depozit au crescut cu peste 150%.

Alo 24 Banking BCR este disponibil 24/7 apelând gratuit 0800.801.BCR, iar principalele operaţiuni care pot fi efectuate prin acest serviciu sunt:
– Plăţi intra şi interbancare în lei şi valută
– Schimb valutar
– Operaţiuni cu depozite
– Deschideri de cont curent
– Emitere de card de debit
– Informaţii despre conturile deţinute la BCR şi despre cardurile de credit.

Bucuresti, 03.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.