Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR și Cohn&Jansen JWT aduc gesturile frumoase din ONLINE pe străzile marilor orașe din România, într-o campanie ce anunță Comisioane Zero la Contul Curent

Și 3 lei înseamnă ceva, dacă te gândești că, revalorizându-i, poți să faci pe cineva fericit. De banii ăștia, poți să faci un gest frumos: să oferi o zambilă, o ciocolată sau un tub cu baloane de săpun.

BCR și Cohn&Jansen JWT propun românilor un alt mod de abordare a comisioanelor, sume mici, aparent neînsemnate, pe care le poți pierde atunci când retragi bani sau când vrei să vezi câți mai ai. „Poți face lucruri mai bune cu banii decât să-i dai pe comisioane. La BCR, ai Comisioane Zero la Contul Curent.” – asta comunică noua campanie integrată, dezvoltată în execuții de TV, digital, outdoor, BTL și in-store.

«Ideea a venit în momentul în care ne-am întrebat „Sunt sau nu sunt comisioanele o problemă pentru români” Răspunsul a fost „Sunt și nu sunt”. Pe de o parte, sumele mici pe care le plătesc atunci când scot bani, îi sâcâie, iar pe de altă parte, tot ei continuă să le plătească pentru că sunt mici – „nu ne fac pe noi trei lei”.» spune Felicia Stoica, Copywriter Cohn&Jansen JWT.

Dacă în TV, outdoor și retail, campania susține micile bucurii în detrimentul comisioanelor, în online și BTL ea merge mai aplicat și demonstrează ideea frumos și simplu.

«Câte lucruri poți să faci cu 1 leu, 3 sau 5 lei? Multe. Atât de multe încât am putut să adunăm doar o parte dintre ele într-un Catalog al Gesturilor Frumoase, o aplicație de Facebook care funcționează pe principiul „random acts of kindness”: userii aleg un obiect pe Facebook și altcineva îl primește pe stradă.» spune Arina Stoenică, Account Director Cohn&Jansen JWT.

Aplicația Catalogul Gesturilor Frumoase leagă două medii și două grupuri de oameni: în online, cineva alege un obiect de valoarea unor comision, pentru ca apoi BCR să îl ofere cadou altcuiva, într-o activare BTL ce are loc simultan, în cele mai mari orașe din țară. 


Mai înseamnă ceva 3 lei în ziua de azi? După reacțiile românilor la micile cadouri pe care le-au primit, pare că da.

«Ne-am bucurat să regăsim în propunerea creativă a agenției esența conceptului care a stat la baza lansării Contului Curent BCR cu ZERO Comisioane. Clienții băncii au acces necondiționat la produsele de bază: Contul Curent și Cardul de Debit, iar tranzacționarea in mediul digital este incurajată continuu, la fel ca accesul gratuit la informațiile despre cont.

În plus, clienții au 3 luni fără comisioane pentru serviciul de Internet și Mobile Banking, inclusiv necomisionarea transferurilor intrabancare în lei sau valută. Este un comportament normal în relația bancă-client.
 
Tocmai de aceea, beneficiile concrete – banii pe care nu-i mai dai pe comisioanele de administrare, pe interogarea soldului sau pe retragerile de la ATM – au fost evidențiate într-o formă inovativă, emoțională.  Catalogul Gesturilor Frumoase exemplifică cel mai bine cum legătura dintre online (aplicația se accesează în pagina de Facebook BCR) și viața reală (off-line/ BTL)  se aplică și în cazul produselor financiare: beneficiile se traduc în bucurii simple, firești, dar, totodată, esențiale pentru cei dragi», a afirmat Cornelia Pleșoianu (Head of BTL Department).

Campania la Contul Curent  continuă platforma de comunicare lansată de Cohn&Jansen JWT pentru BCR, în 2015 – „O viață agitată devine o viață bogată cu BCR”.

Echipele care au participat la realizarea campaniei sunt formate din:

Echipa BCR: Anca Rarău (Executive Director Marketing Division), Georgiana Oltenescu (Head of Brand Bulinding), Anca Luca (Senior Marketing Officer), Alina Petcu (Marketing & Media Developer Coordinator), Luiza Briscaru (Marketing Officer), Madalina Cazamir (Senior Digital Officer), Cristi Pirvu (Specialist Online Media), Cornelia Pleșoianu (Head of BTL Department), Adrian Saveanu (Project Manager BTL); Diana Megheșan (BTL Officer).

Echipa Cohn & Jansen JWT: Andrei Cohn (Creative Director & Managing Partner); Alex Negoescu (Creative Director), Felicia Stoica (Senior Copywriter); Bogdan Petcu (Art Director); Alexandra Popa (Junior Copywriter); Diana Caracota (Strategic Planner), Monica Radulescu (Head of Digital & Strategic Planner); Miriam Ivanescu (Account Director); Arina Stoenică (Account Director); Ruxandra Popescu (Account Manager); Oana McGinley, (Senior Account Executive), Cristian Dobre (BTL&Production Manager), Ilinca Dumitrescu (AV Producer), Gabriela Gheorghe (DTP), Virgil Ghelmeci (DTP).

Echipa Atelieru: Robert Capraru (Webdev); Mihaela Budescu (Social Media Executive).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.