Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR scuteste clientii RCS & RDS de grija facturilor lunare

· BCR a implementat, împreună cu Euplatesc, sistemul de plăți recurente pentru cel mai mare furnizor de televiziune și de internet din România, RCS & RDS
· Serviciul este disponibil gratuit pentru clienții companiei, pe site-ul www.rcs-rds.ro

Banca Comercială Română (BCR) a implementat, împreună cu Euplatesc, posibilitatea de a plăti recurent facturile pentru abonații furnizorului de televiziune, internet, telefonie fixă și mobilă, RCS & RDS.

Acest serviciu este gratuit pentru clienții RCS & RDS și poate fi utilizat de către deținătorii de carduri emise de orice bancă din România, emis de orice bancă, debit sau credit, sub sigla Visa și Mastercard.

“Clientii scapă astfel de grija lunară a plății facturilor. Banii se retrag automat din cont la data scadentă, iar clientul primește înștiințarea și confirmarea plății pe email. Plățile recurente sunt încă un pas important pe care BCR îl face pentru îmbunătățirea vieții clientilor” a declarat Ahu Atay, director carduri BCR.

Pentru a folosi serviciul de plăți recurente, clienții RCS & RDS trebuie să parcurgă următoarele etape:
1. Accesarea www.rcs-rds.ro, zonele „Modalitati de plata a facturii“ sau „Contul meu Digi“,
2. Intrarea in aplicatia de plata online directa sau inregistrarea şi/sau logarea în contul de client
3. Selectarea optiunii de plata factura, moment in care se solicita confirmarea activarii serviciul de plată recurentă. Această opţiune apare pe formularul de colectare a datelor despre card.
4. Primirea mesajului de informare despre plata recurentă şi o listă derulantă pentru alegerea numărului de plăţi dorite (intre 1 – 12 luni)
5. Selectarea optiunii de plata dorita
6. Primirea unui email de confirmare aferent platii efectuate

Serviciul pune la dispoziţia clienţilor posibilitatea de a renunţa la plata recurentă şi o adresă de email şi un număr de telefon pentru a răspunde solicitărilor legate de plata recurentă.

Bucuresti, 11.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.