Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR reduce substantial pretul Pachetului de semnatura electronica destinat companiilor

· BCR propune un preț imbatabil pentru pachetul de semnătura electronică
· Soluția tehnică propusă de BCR este furnizată de către societatea Trans Sped
· Contribuabilii au obligația să depună declarațiile fiscale numai în format electronic

Banca Comercială Romană (BCR) reduce cu 23% prețul anual standard al pachetului de semnătura electronică destinat tuturor persoanelor juridice, fie că sunt companii mari fie că sunt microîntreprinderi. Astfel, BCR își ajută efectiv clienții având în vedere că firmele sunt obligate acum să depună numai în mediu electronic o serie de declarații fiscale.

Semnătura electronică reprezintă informații personale în format electronic atașate unui document, de asemenea, în format electronic și servește că metodă de identificare electronică a semnatarului unor documente, asigurând astfel destinatarul de identitatea expeditorului și de integritatea mesajului.

„Vrem să oferim clienților servicii care să vină în întâmpinarea nevoilor pe care aceștia le au, la prețuri fără concurență. Prin cunoașterea nevoilor clienților noștri, încercam să identificăm soluții adecvate pentru a-i sprijini să își atingă aspirațiile și să depășească dificultățile. Soluția tehnică propusă de BCR vine acum la un preț fără concurență 41,58 Eur fără TVA”, a declarat Melania Mirea, şef Departament Dezvoltare Afaceri şi Produse Micro şi PFA, din cadrul Direcţiei Managementul Segmentelor Retail, BCR.

Reprezentanții firmelor pot să acceseze acum pachetul de semnătura electronică în unitățile BCR, cu sprijinul consilierilor dedicați clienților microîntreprinderi și al managerilor de relații corporate.

Soluția tehnică propusă de BCR clienților este furnizată de către societatea Trans Sped, care este înregistrată oficial ca Furnizor de Servicii de Certificare ce emite certificate calificate în conformitate cu Legea Numărul 455/2001 privind semnătura electronică, Hotărârea de Guvern Numărul 1259/2001 și Directiva Uniunii Europene 1999/93/EC.

„Strategia BCR a fost şi este permanent susţinută de orientarea către cele mai noi şi adecvate soluţii tehnice aplicate în afacere. Astfel BCR a fost prima bancă din România care a implementat semnătura electronică încă din anul 2004 în multiple arii de interes, exploatând eficient facilităţile oferite de certificatul digital calificat. BCR a realizat oportunitatea utilizării semnăturii electronice şi pentru clienţii săi, în contextul ultimelor modificări legislative, şi a negociat pentru aceştia preţuri preferenţiale care să le poată face permisibile tuturor segmentelor de clienţi. Având că partener tradiţional Trans Sped aceste negocieri s-au finalizat cu succes într-un pachet extrem de util pentru orice companie indiferent de dimensiunea acesteia sau de numărul de angajati”, a declarat Viky Mănăilă, managing director Trans Sped.

În conformitate cu Ordinul Președintelui ANAF numărul 2520/2010, începând cu data de 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari și mijlocii au obligația să depună numai electronic declarațiile fiscale începând cu obligațiile aferente lunii octombrie.

Totodată, începând cu data de 3 ianuarie a.c. microintreprinderile sunt obligate să depună o singură declarație privind contribuțiile sociale care până la data de 31.12.2010 au fost colectate separat de către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, Casă Națională de Asigurări de Sănătate și Casă Națională de Pensii și alte Drepturi de Asigurări Sociale a Formularul 112 pentru Declarația unică (sursă www.anaf.ro), declarație care se depune on-line doar cu ajutorul unui dispozitiv de semnătura electronică

Declarațiile privind obligațiile de plată la bugetul de stat, impozitul pe profit, obligațiile de plată la bugetele asigurărilor sociale și fondurilor speciale, precum și deconturile privind accizele, impozitul la țițeiul din producția internă, cel de TVA și cel special de TVA, vor fi transmise prin intermediul Sistemului Electronic Național (SEN). Declarațiile se depun pe site-ul www.e-guvernare.ro.

Bucuresti, 19.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.