Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR – Programul de lucru cu publicul la final de an

Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25 si 26 Decembrie 2012 si 1 si 2 Ianuarie 2013 (Sǎrbǎtori legale).

Pe 24 si 31 decembrie 2012 unitatile BCR vor avea program normal.

BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM).

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – circa 2.400 de bancomate.

Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:
· prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
· prin telefon, utilizând Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit Contact Center, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil 24/7
· prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR:
o de la orice calculator, accesând 24banking.ro
o de pe telefonul mobil, utilizând aplicaţiile dedicate pentru iPhone şi Android sau utilizând soluţia optimizată pentru telefoanele mobile, accesând m24banking.ro
· prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia în perioada menţionată de urmatoarele servicii:
· Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanţă (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile), disponibil 24/7
· Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri, disponibil 24/7
· Informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 si 22:00

Numărul de telefon InfoBCR:
· 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau 021 407 42 00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;
· 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabil din orice rețea din tara si din străinătate, taxabil la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

Bucuresti, 19.12.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.