Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR prelungeste valabilitatea ofertei de refinantare, ca urmare a numarului ridicat de solicitari

· În 6 săptămâni de promovare a ofertei de refinanţare, BCR a înregistrat cereri de refinanţare de peste 25 de milioane de EUR
· Valoarea medie a unui credit de refinanţare cu garanţii reale este de 30.000 EUR; creşte numărul clienţilor care refinanţează credite negarantate printr-un credit garantat cu ipoteca
· Cererea pentru refinanţări este însoţită de o creştere a cererii pentru creditul ipotecar, în special prin programul Prima Casă 4; BCR a aprobat 3.500 credite în cadrul programului Prima Casă 4

Banca Comerciala Romana prelungeşte până pe 12 august valabilitatea ofertei de refinanţare SMART, după ce, în 6 săptămâni de campanie, a înregistrat cereri de refinanţare totalizând un volum de peste 25 de milioane de EUR. Campania este destinată clienţilor interesaţi de a-şi refinanţa sau consolida creditele contractate la alte bănci printr-un credit garantat cu ipoteca la BCR.

Campania de refinanţare SMART mizează pe un pachet alcătuit dintr-o ofertă financiară promoţională (dobânzi competitive, fără comisioane de analiză), facilităţi de transfer a creditului (evaluarea gratuită a imobilului adus în garanţie, cheltuieli notariale suportate de către bancă), precum şi beneficii adiţionale (asigurare de viaţă şi de imobil gratuite). Valoarea medie a unui împrumut de refinanţare solicitat de către clienţi se situează în jurul valorii de 30.000 de EUR.

Vedem semne de dezgheţare a cererii de credite. Clienţii fac un calcul raţional şi aleg ofertele de refinanţarea care le facilitează un cost total al creditului şi o rată lunară mai mici. Volumul solicitărilor de refinanţare în cadrul campaniei SMART a fost dublu faţă de estimările noastre, ceea ce demonstrează că există un interes masiv pentru refinanţare în rândul clienţilor, a afirmat Ştefan Coroianu, Director Produse Retail în cadrul BCR. O tendinţa interesantă este creşterea numărului clienţilor care deţin credite negarantate şi care optează pentru refinanţarea acestora printr-un credit garantat cu ipotecă, datorită costurilor mai avantajoase, a adăugat Coroianu.

În cadrul campaniei de refinanţare, BCR acordă credite ipotecare sau de nevoi personale garantate cu ipoteca în EUR sau RON, de până la 85% din valoarea imobilului adus în garanţie (conform raportului de evaluare), în funcţie de capacitatea de rambursare a solicitantului şi a eventualilor coplatitori. EUR rămâne în continuare moneda de preferinţă pentru creditele cu garanţie reală.

În ultimile luni cererea de credite garantate la BCR a cunoscut o apreciere vizibilă, pe fondul stabilizării preţurilor la activele imobiliare şi al scăderii nivelului dobânzilor la minime istorice. În acelaşi timp, cererea pentru creditele Prima Casă 4 se menţine la un nivel ridicat, având în vedere nivelul scăzut al dobânzii şi avansul redus (numai 5% din valoarea creditului solicitat). De la debutul programului Prima Casă 4, BCR a aprobat 3.500 credite în valoare totală de aproape 150 milioane EUR.

Bucuresti, 20.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.