Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR ofera clientilor Micro si PFA posibilitatea efectuarii de operatiuni prin canale alternative

Banca Comerciala Romana (BCR) pune la dispozitia clientilor sai, din segmentul Microbanking (Micro) si Persoanelor Fizice Autorizate (PFA) serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR, parte a conceptului 24 BANKING BCR.

Prin intermediul Serviciului de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative BCR, clienţii Micro şi PFA vor beneficia simultan de două componente: Click 24 Banking BCR (operatiuni prin internet banking) şi Alo 24 Banking BCR (operatiuni prin phone banking), pentru efectuarea de operaţiuni bancare rapid şi în siguranţă, prin internet şi telefon.

„Clientii utilizatori ai acestui serviciu au acces la aceleasi functionalitati prin doua canale: internet si telefon, avand libertatea de a alege pe care sa-l utilizeze. Serviciul de efectuare operatiuni prin Canale Alternative BCR inseamna libertatea de alegere, confort, mobilitate si flexibilitate”, a declarat Catalin Moise, director executiv al Directiei Managementul Canalelor Alternative.

Comisionul de utilizare lunar al acestui serviciu este de doar 12 RON/luna. Clientii beneficiaza de reduceri substantiale ale comisioanelor fata de cele practicate la ghiseele BCR, astfel:
– reducere de 50% pentru operaţiunile efectuate prin Alo 24 Banking BCR
– reducere de 75% pentru operaţiunile efectuate prin Click 24 Banking BCR.

Prin intermediul Serviciului de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative BCR pentru clienţii Micro şi PFA vor fi disponibile următoarele tipuri de operaţiuni: transferuri intrabancare în lei şi valută; transferuri interbancare în lei; constituire/lichidare depozite la termen; constituire/alimentare/lichidare conturi de economii IDEAL MICRO; cumpărare/răscumpărare certificate de depozit cu discount; vizualizare detalii produse; vizualizare istoric tranzacţii; etc.

Clienţii Micro şi PFA vor avea acces la conturile deţinute la BCR prin ambele canale, telefon şi internet, cu acelaşi nume de utilizator şi dispozitiv Token. Serviciul va putea fi utilizat de o singură persoană desemnată de firmă ca utilizator autorizat.

Clientii BCR pot apela Alo 24 Banking BCR de luni până duminică între 08:00–22.00 la numerele de telefon ale serviciului Info BCR: 0801.0801.227, apelabil din reţeaua Romtelecom, taxabil la tarif local; 021/407.42.00 apelabil din orice reţea şi din străinătate sau *0801.227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial.

Click 24 Banking BCR este disponibil 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Aplicaţia este complet integrată în portalul BCR, logarea urmând a fi efectuată prin accesarea www.bcr.ro.

Bucuresti, 23.06.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.