Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR lanseaza serviciul BCR Alert Plus pentru clientii Micro si PFA

BCR Alert

BCR AlertBanca Comercială Română (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru Microintreprinderi şi persoane fizice autorizate (PFA), care permite un plus de control şi siguranţă asupra operaţiunilor din conturile lor.

BCR Alert Plus este un serviciu care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la adresa specificată de client, de fiecare dată când o operaţiune este efectuată din sau în conturile deţinute la BCR, pe care este activat serviciul, aducând un plus de siguranţă şi control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora).

“După succesul lansării serviciului BCR Alert pentru clienţii persoane fizice în urmă cu un an de zile şi care a dus la trimiterea a peste 1 milion şi jumătate de alerte (SMS şi Email), BCR vine acum şi în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi Micro şi PFA, oferindu-le serviciul BCR Alert Plus. Prin intermediul acestui nou serviciu, clienţii Micro şi PFA au posibilitatea de a-şi personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se generează, precum şi posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe Email şi invers). Aceste modificări se pot face atât prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrând în legătură telefonică cu un consilier BCR, la numărul 0800.801.227 (0800.801.BCR). În plus, clienţii BCR care aleg să primească notificările prin email beneficiază de un număr nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile din sau în cont, fără să plătească vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.

Clienţii primesc alerte pentru tranzacţii precum:

  • toate intrările înregistrate în contul curent al clientului, cu excepţia operaţiunilor efectuate la ghişeu (ex: depuneri de numerar)
  • anunţarea operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit cu 1 zi înainte de efectuarea acestora
  • confirmarea efectuării operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit sau notificarea că operaţiunea nu a fost efectuată
  • toate iesirile înregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai puţin operaţiunile dispuse la ghişeele BCR

Alertele prin SMS sau e-mail sunt trimise la numărul de telefon, respectiv adresa de email aleasă de client la activarea serviciului.

Serviciul este disponibil 24/ 7 iar mesajele se transmit în momentul efectuării tranzacţiei, cu excepţia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc în intervalul 10.00 – 20.00.

Valoarea minimă pe care trebuie să o aibă tranzacţiile ca să fie transmis SMS/ email clientului este de 100 unităţi monetare (ex. 100 RON/ 100 EUR), cu excepţia tranzacţiilor efectuate prin Direct Debit şi Standing Order.

Comisionul lunar de utilizare a serviciului BCR Alert Plus* este de 5 lei/lună/cont.
* în limita maximă a 25 de mesaje; pentru mesajele transmise prin SMS, suplimentar limitei, costul este de 0,8 RON/SMS. În cazul în care clientul alege să îşi activeze alertele doar pe email, acestea nu se tarifează suplimentar, indiferent de numărul de alerte trimise, fiind incluse în taxa de administrare a serviciului

Bucuresti, 09.10.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.