Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR este Trusted Brand Nr. 1 in sistemul bancar

pentru al treilea an consecutiv

BCR a primit pentru al treilea an consecutiv Premiul “Trusted Brand” în sectorul bancar din România, conform “European Trusted Brand”, unul dintre sondajele cu cea mai largă arie de acoperire în rândul consumatorilor, organizat de Reader’s Digest. Astfel, BCR primeşte suprema confirmare pe care o companie o caută în rândul clienţilor săi: aprecierea autentică a produselor şi serviciilor sale. În urma unui sondaj derulat pe un eşantion reprezentativ de 1.211 respondenţi români, 31,7% au ales BCR drept prima opţiune în sectorul bancar, conform criteriului de încredere. În plus, BCR a înregistrat şi cel mai înalt punctaj în ceea ce priveşte fidelitatea clienţilor faţă de o marcă (32%). În acest caz particular al mărcilor financiare, clienţii au indicat următorii factori determinanţi pentru încrederea lor (în această ordine): servicii pentru clienţi excelente; eficienţă; imagine solidă; experienţa personală cu banca; preţuri scăzute; recomandarea celor din jur; aprecieri bune în mass-media; responsabilitate faţă de mediu; inovaţie. 

“Faptul că BCR a fost nominalizat Trusted Brand Nr. 1 în sectorul bancar este pentru noi o recompensă reală primită din partea clienţilor noştri. Acest fapt ne va motiva să ne continuăm eforturile şi să ne întărim angajamentul de a ne îmbunătăţi în permanenţă produsele şi calitatea serviciilor. Apreciem foarte mult acest premiu, nu ca pe o simplă distincţie, ci ca pe un feedback semnificativ primit de la clienţii noştri. Astfel putem să înţelegem mai bine aspectele pe care aceştia le preţuiesc cel mai mult, pentru a putea să dezvoltăm în continuare o relaţie bazată pe încredere cu clienţii noştri” a declarat Martin Škopek, Retail Vicepresident, BCR. “Mulţumirile noastre profunde se îndreaptă şi către toţi angajaţii BCR, al căror devotament contribuie zi de zi la construirea imaginii BCR,” a adăugat Škopek.

La nivelul Erste Bank Group, subsidiara din Cehia, Ceska Sporitelna, a fost de asemenea desemnată Trusted Brand in sistemul bancar ceh, pentru al cincelea an consecutiv  .

Studiul European Trusted Brands este derulat anual, din 2001 şi continuă să fie unul dintre cele mai ample studii care privesc consumatorul european. Cercetarea a fost elaborată în 16 ţări europene, implicând un numar de 23.651 răspunsuri. Scopul studiului este să identifice mărcile în care clienţii au cea mai mare încredere şi să evalueze modul în care acestea sunt percepute de clienţi. Sondajul este edificator, pentru că dezvăluie motivele pentru care clienţii investesc cu încrederea lor o anumită marcă, preferând-o altora.

Compania Reader’s Digest a fost înfiinţată în 1922, în SUA şi funcţionează în peste 60 de ţări. Publicaţia Reader’s Digest a devenit cea mai citită revistă din lume, numărând peste 100 milioane de cititori şi 23 milioane de abonaţi, în întreaga lume. În România, publicaţia s-a lansat în noiembrie 2005 şi a devenit cea mai vândută revistă de interes general din România, cu un tiraj auditat BRAT de 127.264  exemplare lunare vândute în întreaga ţară.

Bucuresti, 14.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.