Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR dezvolta alaturi de Tempo campania de comunicare pentru POWERCARD BCR

Tempo Creative Services dezvoltă primul proiect de comunicare pentru şi împreună cu BCR – lansarea cardului de credit POWERCARD BCR.

Conceptul creativ are la bază valorile brand-ului BCR, dar şi beneficiile importante propuse de noul produs –  POWERCARD BCR. Astfel povestea din spatele campaniei subliniază calitatea principală a cardului de credit POWERCRD  – faptul că oferă oamenilor posibilitatea de a-şi îndeplini visele. Cu ajutorul lui, o bucurie facută familiei poate fi dusă până la capat, fără compromisuri.

Spotul TV se înscrie în linia strategică a băncii, de a apropia brandul BCR de clienţii săi. Povestea reproduce un episod  din viaţa de zi cu zi şi este  bazată pe un insight real şi puternic “o cumparatură atrage întotdeauna o alta”. Spotul TV a fost filmat împreună cu Radu Muntean, un mai vechi prieten al BCR-ului de dinainte de campania de re-branding.
 
“În contextul actual al pieţei, dorim sa ne consolidăm poziţia de lider, iar pentru asta trebuie să ne respectam promisiunea faţă de clienţii noştri: să fim întotdeauna aproape de ei cu soluţii potrivite nevoilor lor. De aceea, suntem foarte atenţi din momentul dezvoltării produselor şi până la comunicarea lor. Aceasta campanie este construită în jurul ideii că Powercard BCR te ajută să iei decizia de a cumpăra fără să mai fi constrâns de banii pe care îi ai în buzunar. Dramatizarea poveştii este realizată pe baza unei realităţi a vieţii de zi cu zi: de multe ori o cumpărătura atrage altă cumpărătura, mai mult sau mai puţin planificată”,  declară Georgiana Oltenescu, Head of Advertising, BCR.

 “Este prima campanie pe care o dezvoltăm pentru BCR şi pot spune că este unul dintre cele mai placute proiecte la care lucrăm. Este genul la care toată lumea din creaţie şi-ar dori să se implice – avem un brief clar care inspiră, un produs interesant şi multă energie”, spune Adrian Preda, Creative Director Tempo.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei este alcatuită din:
BCR:
Daniel Pană – Director Executiv Direcţia de Marketing,
Georgiana Oltenescu – Head of Advertising,
Alina Camelia Petcu – Specialist Marketing.

Tempo:
Adrian Preda – Creative Director,
Bogdan Costin – Group Creative Director,
Florian Mihai – Art Director,
Aura Toma – Client Service Director,
Cristian Ionescu – Account Director,
Ilinca Strajan – Account Manager,
Delia Soare – Brand Consultant

Bucuresti, 23.03.2009 {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.