Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR continua sa incurajeze plata facturilor prin echipamente automate si sa descurajeze

plăţile la ghişeele băncii

  • Plata facturilor prin echipamente automate se va face cu COSTURI ZERO
  • Pentru plata facturilor la ghişeele băncii se va percepe comision

Banca Comercială Romană (BCR) începe, de la 1 februarie a.c., ca parte a strategiei de stimulare a tranzacţiilor fără numerar, un proces de introducere de comisioane pentru plata facturilor cu numerar la ghişeele băncii.

Astfel, BCR va introduce două comisioane noi pentru operaţiunile de plăţi facturi cu numerar efectuate la ghişeele băncii, care se vor aplica diferenţiat în funcţie de tipul de client, şi anume: clientii bancii vor plati 4 lei comision per plata factură cu numerar la ghişeele BCR iar pentru cei care nu sunt clienti ai bancii comisionul va fi de 8 lei per plata factură cu numerar.

„BCR va continua să încurajeze plata facturilor prin echipamente automate în detrimentul plăţilor la ghişeele băncii, recent banca instalând o reţea de 400 de astfel de aparate. Dacă urmărim evoluţia numărului de tranzacţii făcute de clienţi cu ajutorul unui casier şi cele făcute fără ajutorul unui casier, adică de client insuşi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observăm o creştere de la o medie anuala de 68% în 2011, la 73.5% în 2012, ajungând în decembrie 2012 la aproximativ 76%. Această evoluţie confirmă faptul că există un apetit din ce în ce mai mare al clienţilor BCR în utilizarea intensă a modalităţilor de efectuare a operaţiunilor cu numerar prin canale automate (ATM, self service) şi fără numerar prin canalele electronice (POS, internet banking, etc.), a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

BCR oferă în continuare persoanelor fizice, clienţi ai băncii posibilitatea realizării operaţiunilor de plăţi facturi, beneficiind de comision zero, pentru plăţile fără numerar efectuate din contul curent prin:

  • Serviciul “Plati facturi la ATM” prin reţeaua de ATM-uri BCR (peste 2.400 de ATM-uri în toată ţara)
  • Click 24Banking
  • Alo 24Banking
  • Serviciul Direct Debit
  • Tranzactii Mobile (*183#)

Depunerea de numerar în conturile curente proprii efectuate la echipamentele acceptatoare de numerar (Ghisee automate şi Maşini multifuncţionale) sau ghişeele băncii este GRATUITA.

BCR oferă posibilitatea clienţilor săi să efectueze plăţi facturi cu numerar prin cele 470 de echipamente automate acceptatoare de numerar (Ghisee Automate şi Maşini Multifunctionale), unde aceste operaţiuni se pot efectua cu comision zero.

BCR a dezvoltat conceptul de Self Service prin instalarea unei reţele de 400 de ghişee automate, valoarea investiţiei ridicandu-se la circa 2 mil EUR.

Clienţii retail ai Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, în anul 2012, tranzacţii prin internet (serviciul Click 24 Banking) şi telefon (serviciul Alo 24 Banking) în valoare de peste 20 miliarde lei (aprox. 4,5 miliarde EUR), cu aproape 30% mai mult decât în anul anterior.

Bucuresti, 01.02.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.