Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR BpL: Peste 1 milion de clienti potentiali pentru Bauspar in mediul rural

BCR locuinte

· Studiile BCR Banca pentru Locuinţe arată un interes crescut al românilor din mediul rural pentru îmbunătăţirea condiţiilor locative
· Peste 1 milion de români din mediul rural sunt interesaţi de produsele de economisire-creditare

Românii din mediul rural sunt interesati de produsele Bauspar (economisire-creditare pentru domeniul locativ), reiese dintr-un studiu IRSOP realizat pe un eşantion de 214 gospodarii, reprezentativ pentru populaţia între 20-65 ani din mediul rural, pentru BCR Banca pentru Locuinţe (BCR BpL), liderul pieţei de economisire-creditare pentru domeniul locativ.

„Am fost plăcut impresionaţi de interesul crescut al populaţiei din mediul rural pentru economisire-creditare. Chiar şi în condiţiile economice actuale, majoritatea românilor din mediul rural intenţionează să economisească la fel în cursul următoarelor 12 luni (71%), demonstrând că sunt oamenii gospodari şi continuând să strângă „bani albi pentru zile negre”. Pe termen mediu, cca. 1 milion de persoane cu vârste între 20-65 ani sunt interesate de contractarea unui produs Bauspar. Considerăm că mediul rural este o oportunitate de distribuţie a produselor şi serviciilor bancare, având în vedere că doar 36% dintre respondenţi folosesc un produs bancar pentru economisire”, a precizat Alexandru Ciobanu, Preşedinte BCR Banca pentru Locuinţe.

Cca. 80% dintre românii care locuiesc în mediul rural au planuri de îmbunătăţire a locuinţei pentru următorii 5 ani. Majoritatea intenţionează să renoveze, să facă reparaţii majore şi să cumpere dotări noi pentru gospodărie. Foarte puţini, in condiţiile economice actuale, se orientează spre cumpărarea unei locuinţe noi sau a unui teren.

„În mediul rural, cca 70% dintre românii cu vârste între 20-65 ani sunt interesaţi de un produs de economisire-creditare pentru copii, majoritar cu scopul strângerii unui fond de economii (67%). Aceste rezultate confirmă schimbarea de atitudine în comportamentul financiar al românilor, care se gândesc cu mai multă atenţie la viitorul financiar al familiei, şi, mai ales, al copiilor, cărora încearcă să le ofere un start bun în viaţă”, a adăugat Alexandru Ciobanu, Preşedinte BCR Banca pentru Locuinţe.

Avantajele produselor Bauspar (economisire-creditare), remarcate în mod deosebit de către persoanele cuprinse în studii, sunt: creditul mai ieftin, cu dobândă mică şi fixă de 5% sau 6% pe an pe toată perioada creditului, dar şi economisirea regulată ce ofera posibilitatea accesului la creditul locativ şi, nu în ultimul rând, prima de la stat, de 25% pe an din sumele economisite (dar nu mai mult de 250 EUR / an / deponent), care, pe perioada de economisire recomandată, de 5 ani, generează pentru clienţi sume pe care nu le pot obţine din alt produs financiar de pe piaţă.

Creditele oferite de BCR Banca pentru Locuinţe reprezintă o finanţare avantajoasă, cu dobânzi mici şi fixe pe toată perioada creditului, pentru investiţii în domeniul locativ, precum: modernizarea, extinderea, cumpărarea unei locuinţe, a unei case sau a unui teren, refinanţarea unor credite pentru domeniul locativ sau crearea unui avans pentru alte credite pentru domeniul locativ.

În plus, celor care doresc să investească într-un timp scurt în domeniul locativ, BCR BpL le oferă posibilitatea de a contracta un credit intermediar sau anticipat – micşorând astfel perioada de aşteptare pentru un credit de economisire-creditare pentru domeniul locativ.

Contractele de economisire-creditare pentru domeniul locativ pot fi încheiate cu BCR BpL direct în sucursalele şi agenţiile Băncii Comerciale Române (BCR), precum şi prin reţeaua de distribuţie proprie a BCR BpL, respectiv prin forţa directă de vânzare şi prin partenerii BCR BpL.

Bucuresti, 12.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.