TruMedia Research pentru Monopoly Media
Banca Comerciala Romana (BCR) beneficiaza, in premiera, de masurarea audientei indoor de catre TruMedia Research pentru Monopoly Media.
Companiile de indoor vin acum cu o noua propunere si ofera clientilor noi facilitati cum ar fi masurarea audientei. Primul exemplu in acest sens il reprezinta Monopoly, care, impreuna cu TruMedia Research, deruleaza un proiect TV in cadrul sucursalelor bancii – BCR TV.
BCR TV reprezinta un canal de comunicare al bancii cu clientii sai si care consta in amplasarea de ecrane TV intr-un numar de 122 de unitati si pe care ruleaza informatii despre produsele si serviciile bancii.
Proiectul TruMedia Research consta in auditarea sistemului video intern, in diverse sucursale ale bancii, astfel incat sa se ajunga la o intelegere completa a modului in care variaza audienta, dar si a datelor demografice ale acesteia.
Cercetarea are scopul de a identifica algoritmi pentru estimarea audientei totale a retelei, lucru care se realizeaza intelegand modurile in care audienta variaza intre sucursale si diverse ecrane, astfel incat sa se poata face extrapolari. De asemenea, proiectul isi propune sa identifice cum variaza audienta pe perioade de timp mai lungi.
„Invariabil, in actualul context economic, vor exista ajustari ale bugetelor de media. In aceste conditii, cei care investesc in publicitate vor alege canale care ofera o siguranta a rezultatelor.Un element as zice minim in acest sens, il reprezinta masurarea canalului respectiv pentru ca trebuie cel putin sa stii cati oameni iti vad mesajul. In acest context, masurarea canalelor media indoor este nu doar oportuna, ci obligatorie intr-un astfel de context economic”, a declarat Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.
Acest proiect reprezinta doar prima implementare realizata de TruMedia Research in zona publicitatii indoor. Avand in vedere diversitatea de suporturi de publicitate in mediul indoor, TruMedia Research estimeaza ca va mai dura cativa ani pana cand o parte semnificativa va fi masurata. De asemenea, este foarte posibil ca in urmatoarea perioada, anumite suporturi sa fie masurate constant, iar altele sa beneficieze doar de niste audituri punctuale.
"Cercetarea reprezinta un pas important pentru piata de digital signage din Romania. Este evident ca putem vorbi acum de date statistice si pentru acest mediu, date fara de care vanzarea de publicitate se face mai greu. Vom continua cu masurarea audientei si pe celelalte canale ale noastre, in special la metrou”, conchide Mihnea Manu, Executive Director al Monopoly Media.
{mosloadposition user10}