Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

BCR Asigurari – Tinte ambitioase si obiective indeplinite

la aniversarea a 5 ani de activitate

BCR Asigurari a urcat o pozitie in clasamentul societatilor de profil din punct de vedere al asigurarilor generale, ocupand un onorant loc 4 si marcand astfel 5 ani de la infiintarea societatii. Rezultatele financiare remarcabile avute in primele noua luni de activitate au adaugat 2,68 puncte procentuale in cota de piata pana la valoarea de 8.41%, date consemnate la septembrie 2006.

BCR Asigurari, una dintre cele mai tinere subsidiare ale Grupului Erste BCR, s-a infiintat in 19 decembrie 2001, echipa desfasurand pana in prezent o activitate caracterizata de profesionalism, daruire si implicare. Actiunile de responsabilitate sociala ale companiei fac parte din preocuparile curente ale societatii, alaturi de eficientizarea activitatii de subscriere si identificarea raspunsurilor prompte la asteptarile clientilor. BCR Asigurari a sustinut si s-a implicat pana in prezent in numeroase actiuni sociale prin donatii si sponsorizari.

Trendul crescator al cotelor de piata si pozitia in clasamentul asiguratorilor din Romania vorbesc de la sine:

2002 – prima polita de asigurare a fost incheiata in februarie 2002, client fiind MONITORUL OFICIAL, iar la sfarsitul anului a consemnat locul 14, cu o cota de piata de 1.38%

2003 – marcheaza intrarea companiei in Top 10 al pietei asigurarilor din Romania – locul 8 – cota de piata de 3.70%

2004 – lansarea celui mai bun produs din piata adresat sectorului I.M.M. – locul 8 – cota de piata 4.64%, la categoria asigurari generale; asigurari de viata – cota de piata 2.56% – locul 10; compania adera la UNSAR

2005 – asigurari generale – cota de piata 6.49% – locul 7; asigurari de viata – cota de piata 7.48% – locul 5; aviz pentru practicarea de RCA, concomitent cu aderarea la BAAR si ASLR; locul 6 cu o cota de piata de 6.49%

2006, trimestrul III – locul 4 – 8.41%, doar asigurari generale

Evolutia structurii portofoliului de produse este o dovada elocventa a modului in care a fost transpusa in practica strategia de dezvoltare a societatii. La demararea activitatii, in anul 2002 BCR Asigurari avea un portofoliu compus din 27 produse acoperind 12 clase de asigurari generale, in prezent  numarul produselor de asigurare a ajuns la 83.

Cu un capital social de 30 milioane RON, o retea de peste 167 de unitati pe intreg teritoriul tarii si cu planuri de dezvoltare in beneficiul clientilor, atat persoane juridice, cat si persoane fizice, BCR Asigurari se bucura de un real succes in piata asigurarilor generale.

Bucuresti, 19.12.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *