Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR Asigurari de Viata – dublarea primelor brute subscrise

BCR Asigurari de Viata a inregistrat in primele 9 luni ale anului 2007, o valoare a primelor brute subscrise de 60,52 milioane de lei (RON), depasind cu 89,13% perioada similara a anului anterior.

Valoarea activelor companiei se ridica la 141,30 milioane de lei (RON), in crestere cu 41% comparativ cu perioada similara a anului precedent.

Valoarea profitului brut inregistrat in aceasta perioada este de 3,7 milioane de lei (RON).
Cresterea valorii primelor brute subscrise a avut loc pe toate liniile de produse ale companiei. O dinamica accentuata au inregistrat produsele destinate economisirii in vederea pensionarii.

In acest moment compania are o oferta cuprinzatoare care include produse traditionale de viata, asigurari de sanatate, rente de studii pentru copii, asigurari de economisire in vederea pensionari, fonduri de pensii facultative.

„Rezultatele obtinute pana in acest moment sunt o concretizare fireasca a strategiei de marketing si vanzari adoptata de companie. Dezvoltarea retelei de distributie, a retelei de vanzare, calitatea serviciilor, flexibilitatea si promptitudinea in relatiile cu clientii ne-au permis atingerea obiectivelor propuse pana la acest moment si o dezvoltare rapida intr-o piata cu un grad ridicat de competitivitate cum este cea a asigurarilor de viata. Cheia reusitei noastre o constituie atitudinea fata de client, capacitatea de a-i oferi solutii novatoare, individualizate si eficiente, adaptate nevoilor fiecaruia”, a declarat Florina Vizinteanu, Director General si Presedintele  Directoratului BCR Asigurari de Viata.

In scurt timp, BCR Asigurari de Viata va lansa si produse de asigurare unit-linked, produse complexe ce combina caracteristicile asigurarilor de viata cu cele ale unor produse de investitie, respectiv protectia oferita de o polita de asigurare de viata cu beneficiile investitiei.

La sfarsitul lunii septembrie, compania avea 92 de angajati si 800 consilieri de asigurare care activeaza in 43 de agentii, reteaua sa de vanzare acoperind intreaga tara.

Bucuresti, 5.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.