Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BCR are o oferta de 2+1 gratis la pachetul de semnatura electronica

achizitionat de medici, farmacisti si microintreprinderi

Banca Comercială Romană (BCR) acordă gratuit pentru primul an certificatul digital calificat de semnătură electronică în condiţiile unui contract pe 3 ani achiziţionat de persoanele fizice autorizate (PFA) din categoaria medici sau farmacişti. Aceeaşi ofertă este valabilă şi pentru toţi clienţii BCR din categoria microintreprinderi. Pachetul de semnatură electronică este promovat ca şi componentă a Pachetelor de Cont curent destinate PFA sau clienţilor Microintreprinderi – Contul ANTREPRENOR BCR.

Astfel, BCR îsi ajută efectiv clienţii având în vedere că firmele sunt obligate acum să depună sau sa emita numai în mediu electronic o serie de documente.

Semnătura electronică reprezintă informatii personale în format electronic atasate unui document, de asemenea, în format electronic şi serveşte ca metodă de identificare electronică a semnatarului unor documente, asigurând astfel destinatarul de identitatea expeditorului si de integritatea mesajului.

„Vrem să oferim clientilor servicii care să vină în întâmpinarea nevoilor pe care acestia le au, la preţuri fără concurenţă. De exemplu, medicii şi farmaciştii sunt obligaţi ca până la finele anului să îşi achiziţioneze pachetul de semnatură electronică deoarece din 2013 nu se vor mai putea emite reţete decât în format electronic. Prin cunoaşterea nevoilor clienţilor noştri, încercăm să identificăm soluţii adecvate pentru a-i sprijini să îsi atingă aspiratiile şi să depăsească dificultăţile. Pachetele special dedicate clienţilor PFA şi microintreprinderi oferă soluţia completă de produse şi servicii adecvată profilului tranzacţional al clientului, printr-o serie de gratuităţi acordate la comisioane de administrare cont curent, plaţi şi încasări, comisioane de acordare a creditelor”, a declarat Sorin Mititelu, Director Executiv, Directia Managementul Segmentelor Retail in cadrul BCR.

Cu acelaşi pachet de semnătură electronică, medicii, farmaciştii, furnizorii de produse medicale pot depune raportarile lunare obligatorii la Casele de Asigurari de Sanatate.

Reprezentanţii firmelor pot să acceseze acum pachetul de semnătura electronică în unitătile BCR, cu sprijinul consilierilor dedicati clientilor microîntreprinderi, profesii liberale si al managerilor de relatii corporate.

Solutia tehnică propusă de BCR clientilor este furnizată de către societatea Trans Sped, care este înregistrată oficial ca Furnizor Acreditat de Servicii de Certificare ce emite certificate calificate în conformitate cu Legea Numărul 455/2001 privind semnătura electronică, Hotărârea de Guvern Numărul 1259/2001 si Directiva Uniunii Europene 1999/93/EC.

„Strategia si orientarea BCR către cele mai noi si adecvate solutii tehnice aplicate în afaceri s-a transpus si în produsele si serviciile oferite clientilor săi. În contextul modificărilor legislative, BCR a venit în întâmpinarea firmelor si categoriilor profesionale cu pachete de semnătură electronică si servicii la preturi extrem de convenabile. Solutia tehnică propusă de BCR vine acum la un pret fără concurență zero costuri in primul an pentru Certificatul digital calificat si 29 EUR fără TVA pentru reinnoire in urmatorii 2 ani. Banca si-a ghidat clientii pe drumul către societatea digitală alături de Trans Sped – partenerul său strategic încă din 2005. Experienta Trans Sped în domeniul bio-farmaceutic si medical din SUA asigură produse de top cu recunoastere internatională“, a declarat Viky Mănăilă, managing director Trans Sped.

În conformitate cu Ordinul Președintelui ANAF numărul 2520/2010, începând cu data de 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari si mijlocii au obligația să depună numai electronic declaratiile fiscale începând cu obligatiile aferente lunii octombrie.

Totodată, începând cu data de 3 ianuarie a.c. microintreprinderile sunt obligate să depună o singură declarație privind contribuțiile sociale care până la data de 31.12.2010 au fost colectate separat de către Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, Casă Națională de Asigurări de Sănătate si Casă Națională de Pensii si alte Drepturi de Asigurări Sociale a Formularul 112 pentru Declarația unică (sursă www.anaf.ro), declarație care se depune on-line doar cu ajutorul unui dispozitiv de semnătura electronică.

Declaratiile privind obligatiile de plată la bugetul de stat, impozitul pe profit, obligatiile de plată la bugetele asigurărilor sociale si fondurilor speciale, precum si deconturile privind accizele, impozitul la titeiul din producția internă, cel de TVA si cel special de TVA, vor fi transmise prin intermediul Sistemului Electronic Național (SEN). Declaratiile se depun pe site-ul www.e-guvernare.ro.

Bucuresti, 03.12.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.